marketing
Słowo kluczowe
- Słowo
- marketing
- Język
- Polski
- Publikacji
- 105
Pierwszych 100 publikacji
- Analiza marketingowej strategii turystycznej gminy Międzyzdroje / Ireneusz Miciuła. // Marketing i Rynek. 2015, r. 22 nr 11, s.131-138
- Analiza trendów w otoczeniu marketingowym / Monika Wojtkiewicz. - // W: Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2016
- Building patient : provider relationships in medical services in Poland / Iga Rudawska. // Wirstschaftswissenschaftliche Diskussionspapiere. 2013, Nr 1, s.67-71
- Całościowy program marketingowy / Anna Szwajlik. - // W: Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2016
- Charakterystyka zachowań klientów serwisów zakupów grupowych w Polsce / Edyta Rudawska, Kristina Petljak. - // W: Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce / red. A. Czubała,P. Hadrian, J.W. Wiktor. - Warszawa : PWE, 2014
- Communication in a network organization : special reference to Winnet Centre of Excellence® / Małgorzata Wiścicka-Fernando. - // W: Communication, relations, management. No. 4 / edited by Małgorzata Wiścicka-Fernando, Sandra Misiak-Kwit ; [autorzy Przemysław Parasiak, Agnieszka Kaczlomarek, Bartolomeo Rafael Bialas, Małgorzata Wiścicka-Fernando, Sandra Misiak-Kwit, Dmitry Pakhomov, Jarosław Poteralski]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2021
- Communication, relations, management. No. 2 / ed. by Sandra Misiak-Kwit, Małgorzata Wiścicka-Fernando ; [aut.: Damien Demanghon, Ania Gawrońska, Viktoriia Litvinova, Marcos González Feijóo, Vlada Ivanova, Manjula Samarakoon]. - Szczecin : Wydawnictwo Hogben, 2019
- Communication, relations, management. No. 4 / edited by Małgorzata Wiścicka-Fernando, Sandra Misiak-Kwit ; [autorzy Przemysław Parasiak, Agnieszka Kaczlomarek, Bartolomeo Rafael Bialas, Małgorzata Wiścicka-Fernando, Sandra Misiak-Kwit, Dmitry Pakhomov, Jarosław Poteralski]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2021
- Creative consumer values in the process of developing product innovation / Anna Szwajlik. // Annals of Marketing Management & Economics : international journal. 2016, vol 2 no. 2, s.121-131
- Czas jako determinanta zachowań konsumenckich : aspekty marketingowe. T. 3 / [red. nauk. Jolanta Witek]. - Warszawa : Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2013
- Działania marketingowe organizacji / Red. nauk. Krzysztof Błoński, Agnieszka Smalec ; autorzy Ilona Bondos, Paweł Chlipała, Anna Czubała, Emilia Damięcka, Tomasz Domański, Ewa Glińska, Anna Gogołek, Bogdan Gregor, Karolina Ilczuk, Krzysztof Kapera, Agnieszka Kister, Ewelina Konarska-Michalczyk, Mariusz Kuziak, Jacek Michalak, Roman E. Niestrój, Przemysław Niewiadomski, Aneta Olejniczak, Aleksandra Olejnik-Nizielska, Mirosława Pluta-Olearnik, Anita Proszowska, Ewa Prymon-Ryś, Marek Rawski, Ireneusz P. Rutkowski, Anna Sałamacha, Magda Stachowiak-Krzyżan, Aniela Styś, Zbigniew Warzocha, Zygmunt Waśkowski, Joanna Wiechoczek, Mariusz Woźniakowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2020
- Działania marketingowe podejmowane przez właścicielki małych firm w Polsce / Sandra Misiak. // Ekonomia i Zarządzanie. 2014, t. 6 nr 2, s.185-194
- Ekspansja technologii mobilnych : w kierunku doskonalenia systemu dystrybucji i promocji / Ewa Frąckiewicz. // Marketing i Rynek. 2015, r. 22 nr 8, s.168-176
- E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw / Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska. - Warszawa : CeDeWu, 2014
- E-marketing w nowoczesnej firmie / Adam Pawlicz, Daniel Szostak, Jakub Szpon. - Szczecin : Progres Centrum Wydawniczo-Szkoleniowe, 2014
- Etyczne aspekty promocji adresowanych do dzieci / Izabela Ostrowska. // Studia Ekonomiczne / Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Zarządzanie. 2017, nr 328 (11), s.83-92
- Formy aktywności sfery biznesu w komunikacji marketingowej z wykorzystaniem mediów społecznościowych na przykładzie Lenovo Polska / Justyna Kaźmierczak. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2017, nr 48/1, s.93-103 DOI: 10.18276/sip.2017.48/1-08
- From traditional to modern marketing in passenger railway transport in Poland / Grażyna Rosa, Igor Kavetskyy. - // W: Innovation management and information technology impact on global economy in the era of pandemic : proceedings of the 37th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 30-31 May 2021, Cordoba, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2021
- Generational segmentation in selected European countries : analysis of secondary data / Krzysztof Błoński. // International Conference on Marketing and Business Development. 2017, vol. 1 no. 1, s.192-200
- How to cross the river? : new "distance" measures / Andrzej Sokolowski, Malgorzata Markowska, Sabina Denkowska, Dominik Rozkrut. - // W: Advanced studies in classification and data science / Tadashi Imaizumi, Akinori Okada, Sadaaki Miyamoto, Fumitake Sakaori, Yoshiro Yamamoto, Maurizio Vichi editors.. - Singapore : Springer Nature Singapore Pte Ltd, 2020 DOI: 10.1007/978-981-15-3311-2 DOI: 10.1007/978-981-15-3311-2_20
- Influencer marketing in brand competitiveness building (case of Baltic Natur Park) / Katarzyna Włodarczyk, Agata Górska. // Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Seria Organizacja i Zarządzanie = Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization and Management Series. 2023, , s.403-416 DOI: 10.29119/1641-3466.2023.174.28
- Informatyzacja marketingu : szansa czy zagrożenie? / Ewa Frąckiewicz. - // W: Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce / red. A. Czubała,P. Hadrian, J.W. Wiktor. - Warszawa : PWE, 2014
- Innovations of travel agencies in tourism services for seniors / Agnieszka Sawińska. - // W: 4th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2017 : conference proceedings. Tourism and Creative Industries: Trends and Challenges / editors in chief Suzana Marković, Dora Smolčić.. - Opatija : University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017 DOI: 10.20867/tosee.04.28
- Innowacyjne narzędzia marketingowe w aspekcie logistyki zamówienia w handlu elektronicznym / Tomasz Łagutko, Sebastian Saniuk, Katarzyna Szopik-Depczyńska, Arkadiusz Zagajewski. // Logistyka. 2015, nr 2, s.509-518
- Internet rzeczy - nowe oblicze komunikacji marketingowej? / Ewa Frąckiewicz. // Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu. 2016, t. 67 nr 2, s.143-149
- Klient w dobie kryzysu - lojalność czy cena? / Edyta Rudawska. // Handel Wewnętrzny. 2013, lipiec-sierpień nr 4 T. 3, s.65-73
- Koncepcja systemu informacji marketingowej w zarządzaniu zdrowiem publicznym / Joanna Hołub-Iwan. - Szczecin : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 2013
- Koncepcje wdrażania innowacji marketingowych na przykładzie przedsiębiorstw sektora MSP w województwie zachodniopomorskim / Monika Wojtkiewicz. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 1(42), s.283-291 DOI: 10.18276/miz.2016.42-20
- Konsument jako podmiot rynku usług / Anna Szwajlik. - // W: Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2015
- Kościół na rynku : eseje pastoralne / Andrzej Draguła. - Warszawa : Towarzystwo "Więź", 2020
- Kształtowanie marketingu lojalnościowego w hotelach wysokoskategoryzowanych / Marta Sidorkiewicz. - // W: Turystyka wobec zmian współczesnego świata : strategie, marketing, programowanie / red. nauk. Agnieszka Niezgoda, Grzegorz Gołembski.. - Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014
- Live streaming and its reception among the recipients / Urszula Chrąchol-Barczyk. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 26 2, s.29-35 DOI: 10.18276/ejsm.2018.26-04
- Logistyka i marketing narzędziem doskonalenia Polskiej Fundacji Ekologicznej / Józef Perenc. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2015, nr 39, s.233-244
- Marketing analysis of social media : definition considerations / Barbara Mróz-Gorgoń, Kamila Peszko. // European Journal of Service Management. 2016, nr 20, s.33-40 DOI: 10.18276/ejsm.2016.20-04
- Marketing approach toward the process of product innovation development / Anna Szwajlik. - // W: Modern conditions of development : economics and management / editors: Joanna Rosak-Szyrocka, Aneta Sokół. - Celje : University of Maribor, 2016
- Marketing i logistyka na potrzeby wsparcia ekologii w firmie Hans Aa / Józef Perenc. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 3(44), s.223-233 DOI: 10.18276/miz.2016.44-20
- Marketing jako element zarządzania obiektem handlowym / Iwona Foryś. - // W: Zarządzanie nieruchomościami handlowymi / pod red. Iwony Foryś ; aut. Iwona Foryś, Dorota Gromadowska, Janusz Gutowski, Piotr Krajewski, Witold Malinowski, Zbigniew Mazurek, Bartosz Nowak. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2014
- Marketing jako instrument zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstw społecznych / Wiesław M. Maziarz. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 1, s.243-251 DOI: 10.18276/miz.2016.42-17
- Marketing logistics management in e-retail : the essence and selected practical aspects / Joanna Drobiazgiewicz. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/2 nr 3, s.149-155 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/2-18
- Marketing miejsc : ujęcie przestrzenne / Jacek Rudewicz, Paweł Czapliński. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2023 DOI: 10.18276/978-83-7972-600-4
- Marketing online następca marketingu tradycyjnego / Karolina Beyer. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2018, nr 52/1, s.9-20 DOI: 10.18276/sip.2018.52/1-01
- Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2016
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Współczesne wyzwania przeobrażeń marketingu / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; red. tematyczny Leszek Gracz ; red. statystyczny Rafał Klóska]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wieloaspektowość problemów marketingu w jednostkach samorządu terytorialnego i instytucjach publicznych / [red. nauk. Agnieszka Smalec]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014
- Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017
- Marketing w turystyce i rekreacji / red. nauk. Aleksander Panasiuk ; aut. Małgorzata Januszewska, Daria Jaremen, Maja Jedlińska, Tomasz Mańkowski, Beata Meyer, Izabela Michalska-Dudek, Dawid Milewski, Daria Nitkiewicz-Jankowska, Katarzyna Orfin, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz, Renata Przeorek-Smyka, Agnieszka Sawińska, Marta Sidorkiewicz, Anna Tokarz-Kocik. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013
- Marketingowa orientacja społecznej odpowiedzialności na przykładzie firm logistycznych / Izabela Dembińska. // Problemy Transportu i Logistyki. 2013, nr 23, s.145-165
- Marketingowe instrumenty gospodarki nieruchomościami wykorzystywane w Jednostkach Samorządu Terytorialnego / Katarzyna Orfin, Aneta Zaremba. - // W: Marketing manažment, obchod a socíalne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 24. - 25. október 2014 / eds. Jana Dzuričková, Barbora Gontkovičová.. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013
- Mass customization in the process of customer relationship creation / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz. // International Journal of Sales, Retailing & Marketing. 2015, Vol. 4 no. 2, s.35-45
- Measuring the effectiveness of influencers' activities / Urszula Chrąchol-Barczyk. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/2 no. 3, s.79-83 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/2-10
- Metody badań marketingowych na rynku dóbr luksusowych / Dziakowicz, Agata. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2014, nr 336, s.224-232
- Nauki ekonomiczne wobec zmian rynkowych z punktu widzenia młodych naukowców / pod redakcją Kamili Słupińskiej, Marcina Janowskiego. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2019
- Neuronauka poznawcza w służbie badań marketingowych : wybrane przykłady / Piotr Niemcewicz. - // W: Młodzi naukowcy 2.0. Tom 1 / pod redakcją Jarosława Korpysy, Pauliny Niedźwiedzkiej-Rystwej : ; [autorzy Daria Buczkowska, Anna Michalska, Zuzanna Michalska, Magdalena Mikołajczyk, Ewa Ostyrycharz, Małgorzata Blatkiewicz, Beata Hukowska-Szematowicz, Aleksandra Prysłopska-Kamińska, Anna Sielska, Monika Kowalska-Góralska, Lidia Skuza, Tolgonai Bozzhigit Kyzy, Mikołaj Majewski, Tomasz Walacik, Aleksandra Warzecha, Ewa Antoniak, Dorota Bojkowska, Katarzyna Buganik, Urszula Chwesiuk, Justyna Dąbrowska, Paweł Dziel, Justyna Kapłańska, Dorota Kurek, Patrycja Montusiewicz, Filip Napierała, Robert Tyma, Paweł Neumann-Karpiński, Daniel Piecewicz, Krystian Przybylski, Marcin Różański, Angelika Szelągowska-Mironiuk, Katarzyna Świdnicka, Natalia Tołsty, Dorota Bojkowska, Magdalena Krzemień, Isaac Antwi-Boasiako, Aurelia Bajerska, Ewa Balanicka, Patrycja Bełtowska, Tomasz Bodnar, Paulina Chmielecka, Sebastian Dorywalski, Klaudia Gajda, Karol Fedorowicz, Agnieszka Łopatka, Wioleta Gałat, Małgorzata Golasińska, Natalia Jasińska, Kanupriya Rawat, Agata Dec, Ryszard Pujszo, Milena Juchniewicz, Hubert Kocur, Ewa Korzeniowska, Maksymilian M. Kuźmicz, Katarzyna Kwiatkowska, Artur Łabuz, Luiza Łańko, Klaudia Maciejewska, Piotr Niemcewicz, Małgorzata Kornela Niwicka, Emad Attia Mohamed Omran, Yuriy Bilan, Kanupriya Rawat, Natalia Jasińska, Natalia Sabat, Agnieszka Słomczyńska, Radosław Sobko, Anna Maria Suchocka, Katarzyna Szuper, Anna Ścibor-Butrym, Klaudia Weiss]. - Szczecin : Wydawnictwo Fundacji Centrum Badań Socjologicznych, 2021
- Nowe technologie na rynku srebrnych konsumentów : stan, uwarunkowania, perspektywy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : CeDeWu, 2019
- Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku / pod red. naukową Agnieszki Smalec i Grażyny Rosy ; [autorzy Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Monika Dziedziech, Grzegorz Szymański, Barbara Mróz-Gorgoń, Leszek Gracz, Agnieszka Tomaszewicz, Katarzyna Wysocka, Małgorzata Bartosik-Purgat, Piotr Cyrek, Beata Tarczydło, Karina Tessar]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020
- Od marketingu do marketingu usług logistycznych / Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017
- Odpowiedzialność wspólna : raport z plebiscytu "Równa Firma / [red. nauk. Barbara Czerniachowicz]. - Szczecin : Wydawnictwo PPH ZAPOL, 2013
- Passenger preferences in rail transport in Poland as regards travelling time and cost / Grażyna Rosa. // Sustainability. 2021, vol. 13 iss. 9 DOI: 10.3390/su13094737
- Personel jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji / Anna Tokarz-Kocik. - // W: Marketing w turystyce i rekreacji / red. nauk. Aleksander Panasiuk ; aut. Małgorzata Januszewska, Daria Jaremen, Maja Jedlińska, Tomasz Mańkowski, Beata Meyer, Izabela Michalska-Dudek, Dawid Milewski, Daria Nitkiewicz-Jankowska, Katarzyna Orfin, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz, Renata Przeorek-Smyka, Agnieszka Sawińska, Marta Sidorkiewicz, Anna Tokarz-Kocik. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013
- Podstawy marketingu usług zdrowotnych / Iga Rudawska. - // W: Zarządzanie w opiece zdrowotnej : nowe wyzwania / pod redakcją Marcina Kautscha... - Wyd. 2 rozsz., stan prawny na 1 stycznia 2015 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2015
- Proces w ujęciu marketingowym i logistycznym / Monika Spychalska-Wojtkiewicz. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017
- Promocja podmiotów ekonomii społecznej / Marcin Janowski. - // W: Zarządzanie podmiotami ekonomii społecznej : praca zbiorowa / pod red. Henryka Babisa. - Szczecin : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział Wojewódzki, 2013
- Przeobrażenia w marketingu : mix usług transportowych / Grażyna Rosa. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2014, nr 33, s.161-173
- Public relations we współczesnej organizacji / Katarzyna Kazojć. - // W: Zarządzanie rozwojem współczesnej organizacji : uwarunkowania, innowacje, strategie / oprac. i red. nauk.: Ryszard Borowiecki, Barbara Siuta-Tokarska].. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2013
- Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017
- Rewolucja 4.0 : nowe technologie w marketingu / redakcja naukowa Magdalena Kowalska, Anna Szwajlik ; [autorzy Marta Brzozowska, Danuta Janczewska, Katarzyna Kolasińska-Morawska, Agnieszka Dejnaka, Marcin Gębarowski, Magdalena Grębosz-Krawczyk, Marzena Lemanowicz, Anna Łaszkiewicz, Bartosz Mazurkiewicz, Jolanta Mazur, Piotr Zaborek, Mirosław Pacut, Katarzyna Sanak-Kosmowska, Anna Szwajlik, Joanna Wyrwisz]. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2020
- Rola internetu w rozwoju marketingu regionalnego i lokalnego / Marek Mazur. - // W: Przedsiębiorczość szansą rozwoju regionu : wybrane problemy / red. J.Frąś, K.Czyrka. - Gorzów : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jakuba z Paradyża, 2013
- Rola social media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw / Piotr Borkowski. - // W: Organizacja XII wieku - uwarunkowania i trendy / redakcja naukowa: Bartosz Mazurkiewicz, Gabriela Roszyk-Kowalska.. - Poznań : [Uniwersytet Ekonomiczny. Zakład Graficzny, 2019
- Scientific editors' note / Grzegorz Karasiewicz, Edyta Rudawska. // Problemy Zarządzania. 2021, vol. 19 no. 1 (91), s.5-10
- Segmentacja i pozycjonowanie usług logistycznych / Anna Szwajlik. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017
- Senior jako uczestnik rynku e-usług - stan obecny i perspektywy / Ewa Frąckiewicz. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 11, s.356-364
- Sponsoring sportowy jako instrument promocji / Augustyna Burlita, Agnieszka Wojnarowska, Aneta Winiarska. - // W: Odpowiedzialność wspólna : raport z plebiscytu "Równa Firma / [red. nauk. Barbara Czerniachowicz]. - Szczecin : Wydawnictwo PPH ZAPOL, 2013
- Startups’ organizational resilience in post-COVID times / Jarosław Korpysa, Judit Oláh. // International Journal of Management and Economics. 2024, , s.3-11 DOI: 10.2478/ijme-2023-0022
- Strategic Planning in Digital Marketing : Bibliometric and Content Analysis / Irene Kanina Ratih, Muhammad Saad Salahudin, Syarifa Hanoum, Jaroslaw Korpysa. // International Journal of Business and Management Technology in Society. 2023, , s.14-26 DOI: 10.20885/IJBMTS.vol1.iss1.art1
- Strategiczny marketing jako narzędzie budowania wizerunku uczelni wyższych w Szczecinie / Edyta Mioduchowska-Jaroszewicz, Katarzyna Hawran, Joanna Kowalik. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2018, nr 53/3, s.89-99 DOI: 10.18276/SIP.2018.53/3-08
- Strategie marketingowe w turystyce i rekreacji / Marta Sidorkiewicz. - // W: Marketing w turystyce i rekreacji / red. nauk. Aleksander Panasiuk ; aut. Małgorzata Januszewska, Daria Jaremen, Maja Jedlińska, Tomasz Mańkowski, Beata Meyer, Izabela Michalska-Dudek, Dawid Milewski, Daria Nitkiewicz-Jankowska, Katarzyna Orfin, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz, Renata Przeorek-Smyka, Agnieszka Sawińska, Marta Sidorkiewicz, Anna Tokarz-Kocik. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013
- Swot analysis for the marketing strategy of tourist destinations on the example of the City of Międzyzdroje : case study / Ireneusz Miciuła, Karolina Rogowska, Paweł Stępień. - // W: Education excellence and innovation management : a 2025 Vision to sustain economic development during global challenges : Proceedings of the 35th International Business Information Management Association Conference (IBIMA) 1-2 April 2020 Seville, Spain / editor Khalid S.Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2020
- Techniki marketingowe wykorzystywane w najbardziej wartościowej spółce notowanej na giełdzie papierów wartościowych - Apple Inc / Michał Scheibe. - // W: Problemy gospodarowania i odpowiedzialność organizacji / redakcja naukowa Barbara Czerniachowicz, Anna Wieczorek-Szymańska. - Szczecin : Volumina.pl Daniel Krzanowski, 2017
- Temporalne aspekty zachowań konsumentów. T.1 / [red. nauk. Augustyna Burlita, Krzysztof Błoński]. - Warszawa : Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2013
- Teoretyczne aspekty orientacji marketingowej / Marcin Hundert, Katarzyna Orfin-Tomaszewska, Aleksander Panasiuk, Agnieszka Sawińska. - // W: Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017
- Teoria popytu a prawne i marketingowe aspekty dystrybucji w Unii Europejskiej / Wojciech Janik, Ireneusz Miciuła, Anna Kowalczyk. - Katowice : Wydawnictwo Naukowe Sophia, 2016
- The effect of influencers on building relationships with the group of recipients / Urszula Chrąchol-Barczyk. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/1 no. 3, s.23-30 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/1-03
- The impact of Internet on marketing activity in R&D departments in Poland / Katarzyna Szopik-Depczyńska, Katarzyna Cheba. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.5030-5038 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.281
- The Importance of Achieving the Sustainable Development Goals in the Opinion of Customers / Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Klein. // European Research Studies Journal. 2023, , s.118-137 DOI: 10.35808/ersj/3195
- The influence of changes in the contemporary business environment on companies’ mission and goals : the example of selected European countries / Edyta Rudawska, Zhanna Belyaeva. // International Journal of Sales, Retailing & Marketing. 2018, Vol.7 nr 2, s.63-72
- The role of marketing in SME performance in foreign markets : are we forgetting the role of sales ? / Nataša Kobal, Maciej Czaplewski. - // W: Re-inventing or re-vitalising? challenges for post-pandemic era : MIC 2022 - Management International Conference : proceedings of the joint international conference organised by University of Primorska, Slovenia, Juraj Dobrila University of Pula, Faculty of Economics and Tourism "Dr. Mijo Mirkovic", Croatia : Ljubljana, Slovenia, 9-11 June 2022 / edited by Suzana Laporšek, Suzana Sedmak, Anita Trnavčević.. - Koper : University of Primorska Press, 2022 DOI: 10.26493/978-961-293-086-8
- The scope of application of marketing innovations and marketing of innovation in service enterprises of SME sector / Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/1 no. 3, s.293-297 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/1-37
- The use of consumer voice in the process of service innovation creation / Anna Szwajlik, Leszek Gracz. // European Journal of Service Management. 2017, Vol. 21 1, s.59-66 DOI: 10.18276/ejsm.2017.21-08
- The use of social media among service companies from Szczecin / Kostrzewska Martyna. - // W: Humanitarian Corpus : collection of scientific articles on contemporary problems of philosophy, cultural studies, psychology, pedagogy and history. Issue 35, vol. 1 / [comp. by Wiktor Możgin, S. S. Rusakov - Vinnytsia : TVORY, 2020
- Universities promotional actions as a way to level the effects of demographic decline / Izabela Ostrowska. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/1 no. 3, s.189-196 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/1-23
- Usługi logistyczne w łańcuchu dostaw / Izabela Dembińska, Mariusz Jedliński. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017
- Wizualne aspekty komunikacji marki z klientami (na przykładzie marki Piwo Rewalskie) / Katarzyna Włodarczyk, Agata Górska. // Media Biznes Kultura. 2022, nr 2(13), s.167-184 DOI: 10.4467/25442554.MBK.22.022.17108
- Wpływ prasy, radia, telewizji i internetu na współczesne zachowania nabywcze / Justyna Gerlach. // Zeszyt Naukowy Uniwesytetu Szczecińskiego. Współczesne Problemy Ekonomiczne. Globalizacja. Liberalizacja. Etyka. 2018, 18, s.5-12 DOI: 10.18276/wpe.2018.18-01
- Współczesne metody kreowania wizerunku przedsiębiorstwa na rynku i w Internecie / Agnieszka Wąsik, Ewelina Wąsik. - // W: Organizacja XII wieku - uwarunkowania i trendy / redakcja naukowa: Bartosz Mazurkiewicz, Gabriela Roszyk-Kowalska.. - Poznań : [Uniwersytet Ekonomiczny. Zakład Graficzny, 2019
- Współczesne problemy ekonomii, finansów, zarządzania i marketingu z perspektywy młodych naukowców / pod red. nauk. Henryka Babisa, Marcina Janowskiego, Marty Musiał i Joanny Rzempały ; [recenzenci wydaw.: Jolanta Kondratowicz-Pozorska, Beata Świecka, Emil Bukłaha, Małgorzata Cieciura, Urszula Chrąchol, Bogumił Dałkowski, Daniel Dąbrowski, Rafał Klóska, Kamila Peszko, Artur Rzempała, Marta Siaja, Rafał Szymański, Iwona Szymczak]. - Szczecin : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 2015
- Współczesne problemy finansów, marketingu i transportu z perspektywy młodych uczonych / pod red. Agnieszki Gozdek, Marty Musiał i Kamili Peszko. - Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2016
- Wykorzystanie marketingu eventowego przez regiony turystyczne / Marta Sidorkiewicz. - // W: Marketing w turystyce i rekreacji / red. nauk. Aleksander Panasiuk ; aut. Małgorzata Januszewska, Daria Jaremen, Maja Jedlińska, Tomasz Mańkowski, Beata Meyer, Izabela Michalska-Dudek, Dawid Milewski, Daria Nitkiewicz-Jankowska, Katarzyna Orfin, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz, Renata Przeorek-Smyka, Agnieszka Sawińska, Marta Sidorkiewicz, Anna Tokarz-Kocik. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013
- Wykorzystanie mediów społecznościowych przez samorządy lokalne w procesie komunikacji społecznej / Agnieszka Smalec, Leszek Gracz. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2015, nr 414, s.180-191 DOI: 10.15611/pn.2015.414.14
- Zarządzanie / red.nauk. Jolanta Witek, Krzysztof Błoński. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016
- Zarządzanie / [redaktorzy naukowi: Augustyna Burlita, Krzysztof Błoński]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016
Lista słów kluczowych