From traditional to modern marketing in passenger railway transport in Poland

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
From traditional to modern marketing in passenger railway transport in Poland
Odpowiedzialność
Grażyna Rosa, Igor Kavetskyy
Twórcy
  • Rosa Grażyna ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy :
    Instytut Gospodarki Przestrzennej i Geografii Społeczno-Ekonomicznej
  • Kavetskyy Igor ( Autor ) 5.2
    Afiliacja, Pracownik naukowy :
    Instytut Gospodarki Przestrzennej i Geografii Społeczno-Ekonomicznej
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-3516-5484 5.2 70 1 2 49,50 0,7071 49,4970 aut. roz., konferencja z listy
0000-0002-5047-1797 5.6 70 1 2 49,50 0,7071 49,4970 aut. roz., konferencja z listy
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2021
Objętość
0,6 (arkuszy wydawniczych), 11 (stron).
Adres URL
https://u.pcloud.link/publink/show?code=kZnoamXZkmWu5WL4oKu11pUI7owucy5MxBFk#folder=9238065447&tpl=publicfoldergrid
Adres URL
https://ibima.org/conference/37th-ibima-conference/#ffs-tabbed-15 2021-06-21
Uwaga ogólna
Konferencja: 37th International Business Information Management Association Conference, 30-31.05.2021, Cordoba, Spain.
Finansowanie
The project is financed within the framework of the program of the Minister of Science and Higher Education under the name “Regional Excellence Initiative” in the years 2019 -2022, 001/RID/2018/19
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna

Z dokumentu źródłowego:

  • Publikacja konferencyjna
Dane konferencji
Dane konferencji dokumentu źródłowego
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Innovation management and information technology impact on global economy in the era of pandemic : proceedings of the 37th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 30-31 May 2021, Cordoba, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2021
Strony: 3172-3182
Seria: Proceedings of the ... International Business Information Management Association Conference 2767-9640 ;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-06-09
PBN
Wyświetl
WorkId
27283

Abstrakt

en

The paper includes an analysis of marketing activities conducted by leading railway companies operating in the passenger transport sector in Poland. The objective of the analysis is indication what instruments are used in development of carriers’ offers, and what marketing potential remains to be used. The main categories covered by carriers’ classic marketing activities include first of all the time and cost of the journey, and less frequently safety and comfort. The offer is highly diversified and varied, which may make it difficult to find the benefits expected by the passenger. Yet, no reference to modern marketing appears in promotional messages. Only a few of the tools available are noticed and partly used. That provides immense possibilities related to development of marketing activities.

Lista publikacji