Creative consumer values in the process of developing product innovation

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Creative consumer values in the process of developing product innovation
Odpowiedzialność
Anna Szwajlik
Twórcy
  • Szwajlik Anna ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2016
Objętość
0,5 (arkuszy wydawniczych), 11 (stron).
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna w wersji elektronicznej (PDF) - dostęp lokalnie.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Annals of Marketing Management & Economics : international journal
( ISSN 2449-7479 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 2 zeszyt 2
Strony: 121-131
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-12-15
WorkId
13444

Lista publikacji