Rewolucja 4.0 : nowe technologie w marketingu

Książka - publikacja recenzowana


Tytuł
Rewolucja 4.0
Podtytuł
nowe technologie w marketingu
Odpowiedzialność
redakcja naukowa Magdalena Kowalska, Anna Szwajlik ; [autorzy Marta Brzozowska, Danuta Janczewska, Katarzyna Kolasińska-Morawska, Agnieszka Dejnaka, Marcin Gębarowski, Magdalena Grębosz-Krawczyk, Marzena Lemanowicz, Anna Łaszkiewicz, Bartosz Mazurkiewicz, Jolanta Mazur, Piotr Zaborek, Mirosław Pacut, Katarzyna Sanak-Kosmowska, Anna Szwajlik, Joanna Wyrwisz]
Twórcy
Sumy twórców
16 autorów 2 redaktorów.
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-8972-2020 Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów
0000-0002-8972-2020 5.6 40 ( 20 ) 2 2 40,00 0,5000 20,0000 Red. mon.
0000-0001-9386-7110 5.6 40 ( 20 ) 2 2 40,00 0,5000 20,0000 Red. mon.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2020
Objętość
138 (stron).
Szacowana objętość
8,63 (arkuszy wydawniczych)
Finansowanie
Cechy publikacji
  • Monografia naukowa
  • Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
Poświadczenie recenzowania
W publikacji
Słowa kluczowe
Numery ISBN
978-83-208-2396-7 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne (Poziom 1 )
Wydawca
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Miejsce wydania
Warszawa
Rozdziały
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2020-12-17
PBN
Wyświetl
WorkId
25687

Lista publikacji