Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów
Książka - publikacja recenzowana
- Tytuł
- Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów
- Odpowiedzialność
- redaktor naukowy Aleksander Panasiuk
- Twórcy
-
-
Panasiuk Aleksander
( Redaktor
red. )
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Zarządzania Turystyką
-
Panasiuk Aleksander
( Redaktor
red. )
- Sumy twórców
- 12 autorów 1 redaktorów.
- Punktacja publikacji
-
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis Brak ORCID Brak deklaracji dyscypliny - Gł. język publikacji
- Polski
- Data publikacji
- 2017
- Objętość
- 9,55 (arkuszy wydawniczych), 193 (stron).
- Opis fizyczny
- 24 cm
- Seria wydawnicza
- Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; t. (1047) 973
- Cechy publikacji
-
- Monografia naukowa
- Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
- Poświadczenie recenzowania
- W publikacji
- Słowa kluczowe
- Numery ISBN
-
978-83-7972-128-3 Uniwersytet Szczeciński
(Poziom 1 )
- Wydawca
- Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
- Miejsce wydania
- Szczecin
- Rozdziały
-
- 1,75 a.w. 13-48 Teoretyczne aspekty orientacji marketingowej
- 0,44 a.w. 49-82 Touroperatorzy na rynku usług turystycznych
- 1,45 a.w. 83-112 Płaszczyzny regulacji rynku touroperatorskiego
- 1,00 a.w. 113-130 System regulacji rynku touroperatorskiego w wybranych krajach europejskich
- 0,80 a.w. 131-146 Koncepcja pomiaru orientacji marketingowej na rynku touropertorskim
- 0,85 a.w. 147-164 Stymulowanie orientacji marketingowej touroperatorów w aspekcie regulacji rynku