Wykorzystanie mediów społecznościowych przez samorządy lokalne w procesie komunikacji społecznej

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Wykorzystanie mediów społecznościowych przez samorządy lokalne w procesie komunikacji społecznej
Odpowiedzialność
Agnieszka Smalec, Leszek Gracz
Twórcy
  • Smalec Agnieszka Katarzyna ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług
  • Gracz Leszek ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2015
Objętość
1 (arkuszy wydawniczych), 12 (stron).
Identyfikator DOI
10.15611/pn.2015.414.14
Adres URL
http://www.dbc.wroc.pl/dlibra/docmetadata?id=33778&from=publication
Uwaga ogólna
Tytuł tego numeru czasopisma : Konsumpcja jako forma komunikacji społecznej : nowe paradygmaty i konteksty badawcze / redaktor naukowy Wanda Patrzałek.
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Słowa kluczowe
Czasopismo
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
( ISSN 1899-3192 eISSN 2392-0041 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 414
Strony: 180-191
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-11-15
WorkId
12806

Lista publikacji