Działania marketingowe organizacji

Książka - publikacja recenzowana


Tytuł
Działania marketingowe organizacji
Odpowiedzialność
Red. nauk. Krzysztof Błoński, Agnieszka Smalec ; autorzy Ilona Bondos, Paweł Chlipała, Anna Czubała, Emilia Damięcka, Tomasz Domański, Ewa Glińska, Anna Gogołek, Bogdan Gregor, Karolina Ilczuk, Krzysztof Kapera, Agnieszka Kister, Ewelina Konarska-Michalczyk, Mariusz Kuziak, Jacek Michalak, Roman E. Niestrój, Przemysław Niewiadomski, Aneta Olejniczak, Aleksandra Olejnik-Nizielska, Mirosława Pluta-Olearnik, Anita Proszowska, Ewa Prymon-Ryś, Marek Rawski, Ireneusz P. Rutkowski, Anna Sałamacha, Magda Stachowiak-Krzyżan, Aniela Styś, Zbigniew Warzocha, Zygmunt Waśkowski, Joanna Wiechoczek, Mariusz Woźniakowski
Twórcy
Sumy twórców
30 autorów 2 redaktorów.
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-1642-6829 Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów
0000-0003-3524-6716 5.6 40 ( 20 ) 2 2 40,00 0,5000 20,0000 Red. mon.
0000-0002-1713-625X 5.6 40 ( 20 ) 2 2 40,00 0,5000 20,0000 Red. mon.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2020
Objętość
304 (stron).
Szacowana objętość
19 (arkuszy wydawniczych)
Finansowanie
Cechy publikacji
  • Monografia naukowa
  • Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
Poświadczenie recenzowania
W publikacji
Słowa kluczowe
Numery ISBN
978-83-208-2395-0 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne (Poziom 1 )
Wydawca
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Miejsce wydania
Warszawa
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2020-09-21
PBN
Wyświetl
WorkId
24847

Lista publikacji