Logistyka i marketing narzędziem doskonalenia Polskiej Fundacji Ekologicznej

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Logistyka i marketing narzędziem doskonalenia Polskiej Fundacji Ekologicznej
Odpowiedzialność
Józef Perenc
Twórcy
  • Perenc Józef ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2015
Objętość
0,5 (arkuszy wydawniczych), 12 (stron).
Adres URL
http://www.wzieu.pl/zn/866/ZN_866.pdf
Uwaga ogólna
Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa z otoczeniem / red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec.
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
( ISSN 1509-0507 eISSN 2353-2874 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 39
Strony: 233-244
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-02-17
WorkId
11554

Lista publikacji