Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku
Książka - publikacja recenzowana
- Tytuł
- Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku
- Odpowiedzialność
- pod red. naukową Agnieszki Smalec i Grażyny Rosy ; [autorzy Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Monika Dziedziech, Grzegorz Szymański, Barbara Mróz-Gorgoń, Leszek Gracz, Agnieszka Tomaszewicz, Katarzyna Wysocka, Małgorzata Bartosik-Purgat, Piotr Cyrek, Beata Tarczydło, Karina Tessar]
- Twórcy
-
-
Smalec Agnieszka Katarzyna
( Redaktor
red. )
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług,Instytut Zarządzania -
Rosa Grażyna
( Redaktor
red. )
5.2
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług,Instytut Gospodarki Przestrzennej i Geografii Społeczno-Ekonomicznej -
Dmowski Przemysław
( Autor
)
-
Śmiechowska Maria
( Autor
)
-
Dziedziech Monika
( Autor
)
-
Szymański Grzegorz
( Autor
)
-
Mróz-Gorgoń Barbara
( Autor
)
-
Gracz Leszek
( Autor
)
5.2
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług,Instytut Gospodarki Przestrzennej i Geografii Społeczno-Ekonomicznej -
Tomaszewicz Agnieszka
( Autor
)
5.2
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług,Instytut Gospodarki Przestrzennej i Geografii Społeczno-Ekonomicznej -
Wysocka Katarzyna
( Autor
)
-
Bartosik-Purgat Małgorzata
( Autor
)
-
Cyrek Piotr
( Autor
)
-
Tarczydło Beata
( Autor
)
-
Tessar Karina Natalia
( Autor
)
5.2
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług,Instytut Gospodarki Przestrzennej i Geografii Społeczno-Ekonomicznej
-
Smalec Agnieszka Katarzyna
( Redaktor
red. )
5.6
- Sumy twórców
- 14 autorów 2 redaktorów.
- Punktacja publikacji
-
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis 0000-0002-1152-5676 Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów 0000-0001-6111-1159 Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów 0000-0001-9951-5714 Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów 0000-0002-5047-1797 5.2 40 ( 20 ) 1 2 28,28 0,7071 28,2840 Red. mon. 0000-0003-3524-6716 5.6 40 ( 20 ) 1 2 28,28 0,7071 28,2840 Red. mon. - Gł. język publikacji
- Polski
- Data publikacji
- 2020
- Objętość
- 5,5 (arkuszy wydawniczych), 130 (stron).
- Seria wydawnicza
- Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; t. (1208) 1134
- Cechy publikacji
-
- Monografia naukowa
- Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
- Poświadczenie recenzowania
- W publikacji
- Słowa kluczowe
- Numery ISBN
-
978-83-7972-376-8 Uniwersytet Szczeciński
(Poziom 1 )
- Wydawca
- Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
- Miejsce wydania
- Szczecin
- Rozdziały
-
- 0,81 a.w. 37-49 Istota landing page w marketingu internetowym
- 1,00 a.w. 99-114 Rola centrów informacji turystycznej w dobie globalizacji i internacjonalizacji