Koncepcje wdrażania innowacji marketingowych na przykładzie przedsiębiorstw sektora MSP w województwie zachodniopomorskim

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Koncepcje wdrażania innowacji marketingowych na przykładzie przedsiębiorstw sektora MSP w województwie zachodniopomorskim
Odpowiedzialność
Monika Wojtkiewicz
Twórcy
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2016
Objętość
9 (stron).
Szacowana objętość
0,56 (arkuszy wydawniczych)
Identyfikator DOI
10.18276/miz.2016.42-20
Adres URL
https://wnus.edu.pl/miz/pl/issue/98/article/689/
Uwaga ogólna
Tytuł numeru: Marketing usług - wczoraj, dziś i jutro / [redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska ; redaktorzy tematyczni: Izabela Ostrowska, Agnieszka Smalec ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska].
Uwaga ogólna
Jubileusz 70-lecia urodzin Profesora Józefa Perenca.
Uwaga ogólna
Materiały z konferencji "Marketing usług - wczoraj, dziś i jutro", z dnia 19 marca 2015 r.
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
  • Artykuł przeglądowy
  • Publikacja konferencyjna
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Dane konferencji
Słowa kluczowe
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
( ISSN 1509-0507 eISSN 2353-2874 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 1(42)
Strony: 283-291
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-04-01
WorkId
12215

Lista publikacji