Teoretyczne aspekty orientacji marketingowej

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Teoretyczne aspekty orientacji marketingowej
Odpowiedzialność
Marcin Hundert, Katarzyna Orfin-Tomaszewska, Aleksander Panasiuk, Agnieszka Sawińska
Twórcy
  • Hundert Marcin ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Metod Ilościowych
  • Orfin-Tomaszewska Katarzyna Aleksandra ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Zarządzania Turystyką
  • Panasiuk Aleksander ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Zarządzania Turystyką
  • Sawińska Agnieszka ( Autor ) 5.2
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Zarządzania Turystyką
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-9745-3628 5.2 20 1 4 10,00 0,5000 10,0000 aut. roz.
Brak ORCID Brak deklaracji dyscypliny
0000-0003-2495-3407 Brak deklaracji dyscypliny
Brak ORCID Brak deklaracji dyscypliny
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2017
Objętość
1,75 (arkuszy wydawniczych), 36 (stron).
Cechy publikacji

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
  • Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017
Strony: 13-48
Seria: Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński t. (1047) 973;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2017-12-01
PBN
Wyświetl
WorkId
16359

Lista publikacji