Marketing usług logistycznych
Książka - publikacja recenzowana
- Tytuł
- Marketing usług logistycznych
- Odpowiedzialność
- redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]
- Twórcy
-
-
Rosa Grażyna
( Autor, Redaktor
aut. ; red. )
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług -
Jedliński Mariusz
( Autor, Redaktor
aut. ; red. )
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Logistyki -
Chrąchol-Barczyk Urszula
( Autor, Redaktor
red. ; aut. )
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług - Zakład Komunikacji Marketingowej -
Dembińska Izabela
( Autor
)
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Logistyki -
Gracz Leszek
( Autor
)
5.2
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług - Zakład Komunikacji Marketingowej -
Pokorska Agnieszka
( Autor
)
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Logistyki -
Ostrowska Izabela
( Autor
)
5.2
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług - Zakład Komunikacji Marketingowej -
Perenc Józef
( Autor
)
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług -
Słupińska Kamila
( Autor
)
5.6
-
Smalec Agnieszka Katarzyna
( Autor
)
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług - Zakład Komunikacji Marketingowej -
Spychalska-Wojtkiewicz Monika
( Autor
)
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług -
Szwajlik Anna
( Autor
)
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług - Zakład Komunikacji Marketingowej -
Tundys Blanka
( Autor
)
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Logistyki
-
Rosa Grażyna
( Autor, Redaktor
aut. ; red. )
5.6
- Sumy twórców
- 13 autorów 3 redaktorów.
- Punktacja publikacji
-
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis 0000-0001-6409-8842 Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów 0000-0002-5047-1797 Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów 0000-0002-1152-5676 Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów 0000-0003-3524-6716 Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów 0000-0001-5746-2749 Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów 0000-0002-6026-7060 Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów 0000-0003-3229-3410 Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów 0000-0002-9941-3459 Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów 0000-0002-8972-2020 Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów 0000-0002-7877-0617 Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów 0000-0002-6583-3236 Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów 0000-0002-5047-1797 5.6 40 ( 20 ) 2 3 32,66 0,4082 16,3300 Red. mon. 0000-0002-6583-3236 5.6 40 ( 20 ) 2 3 32,66 0,4082 16,3300 Red. mon. 0000-0002-4227-2755 Brak deklaracji dyscypliny - Gł. język publikacji
- Polski
- Data publikacji
- 2017
- Objętość
- 15,4 (arkuszy wydawniczych), 308 (stron).
- Opis fizyczny
- 24 cm
- Uwaga ogólna
- Bibliografia, netografia na stronach 291-304. Indeks.
- Seria wydawnicza
- Zarządzanie, Marketing ;
- Cechy publikacji
-
- Monografia naukowa
- Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
- Poświadczenie recenzowania
- W publikacji
- Słowa kluczowe
- Numery ISBN
-
978-83-255-9093-2 Wydawnictwo C.H. Beck
(Poziom 1 )
978-83-255-9094-9 [ e-book ] Wydawnictwo C.H. Beck (Poziom 1 )
- Wydawca
- Wydawnictwo C. H. Beck
- Miejsce wydania
- Warszawa
- Rozdziały
-
- 1,00 a.w. 13-31 Usługi logistyczne w łańcuchu dostaw
- 1,20 a.w. 32-56 Od marketingu do marketingu usług logistycznych
- 1,20 a.w. 57-73 Otoczenie przedsiębiorstwa logistycznego
- 0,90 a.w. 74-87 Segmentacja i pozycjonowanie usług logistycznych
- 0,80 a.w. 88-100 Badania marketingowe w przedsiębiorstwie logistycznym
- 0,85 a.w. 101-118 Nabywca usług logistycznych
- 1,00 a.w. 121-135 Produkt w ujęciu marketingowym i logistycznym
- 1,50 a.w. 136-160 Cena w usługach logistycznych
- 0,90 a.w. 161-177 Dystrybucja usług logistycznych
- 1,00 a.w. 178-197 Komunikacja marketingowa w usługach logistycznych
- 0,50 a.w. 198-207 Świadectwo materialne w ujęciu marketingowym i logistycznym
- 0,50 a.w. 198-207 Personel w usługach logistycznych
- 0,50 a.w. 208-216 Proces w ujęciu marketingowym i logistycznym
- 0,70 a.w. 231-245 Logistyczna obsługa klienta
- 0,70 a.w. 246-258 Relacje w łańcuchu dostaw
- 0,94 a.w. 259-273 Kształtowanie wizerunku i tożsamości przedsiębiorstw logistycznych
- 0,80 a.w. 274-290 Strategie marketingowe przedsiębiorstw logistycznych