Marketing i logistyka na potrzeby wsparcia ekologii w firmie Hans Aa

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Marketing i logistyka na potrzeby wsparcia ekologii w firmie Hans Aa
Odpowiedzialność
Józef Perenc
Twórcy
  • Perenc Józef ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2016
Objętość
0,55 (arkuszy wydawniczych), 11 (stron).
Identyfikator DOI
10.18276/miz.2016.44-20
Adres URL
https://wnus.edu.pl/miz/pl/issue/155/article/2380/
Uwaga ogólna
Tytuł tego numeru czasopisma : Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty : konsument i przedsiębiorstwo w kontekście zmian w otoczeniu - handel i usługi / redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec.
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Słowa kluczowe
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
( ISSN 1509-0507 eISSN 2353-2874 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 3(44)
Strony: 223-233
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-10-13
WorkId
12693

Lista publikacji