Marketing jako instrument zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstw społecznych

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Marketing jako instrument zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstw społecznych
Odpowiedzialność
Wiesław M. Maziarz
Twórcy
  • Maziarz Wiesław ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Polityki Gospodarczej i Ekonomii Społecznej - Zakład Komunikacji Elektronicznej i Społecznej
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2016
Objętość
0,5 (arkuszy wydawniczych), 9 (stron).
Identyfikator DOI
10.18276/miz.2016.42-17
Adres URL
https://wnus.edu.pl/miz/pl/issue/98/article/685/
Uwaga ogólna
Tytuł numeru: Marketing usług - wczoraj, dziś i jutro / [redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska ; redaktorzy tematyczni: Izabela Ostrowska, Agnieszka Smalec ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska].
Uwaga ogólna
Jubileusz 70-lecia urodzin Profesora Józef Perenca.
Uwaga ogólna
Materiały z konferencji "Marketing usług - wczoraj, dziś i jutro, z dnia 19 marca 2015 r.
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • Publikacja pamiątkowa jubileuszowa
  • Publikacja konferencyjna
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Dane konferencji
Słowa kluczowe
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
( ISSN 1509-0507 eISSN 2353-2874 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 1
Strony: 243-251
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-06-17
WorkId
12232

Lista publikacji