Swot analysis for the marketing strategy of tourist destinations on the example of the City of Międzyzdroje : case study

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Swot analysis for the marketing strategy of tourist destinations on the example of the City of Międzyzdroje
Podtytuł
case study
Odpowiedzialność
Ireneusz Miciuła, Karolina Rogowska, Paweł Stępień
Twórcy
  • Miciuła Ireneusz ( Autor ) 5.1
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,
    Instytut Ekonomii i Finansów
  • Rogowska Karolina ( Autor )
  • Stępień Paweł ( Autor ) 5.1
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,
    Instytut Ekonomii i Finansów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-3150-4490 5.1 70 2 3 57,16 0,4082 28,5775 aut. roz., konferencja z listy
0000-0002-0194-8675 5.1 70 2 3 57,16 0,4082 28,5775 aut. roz., konferencja z listy
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2020
Objętość
0,9 (arkuszy wydawniczych), 10 (stron).
Adres URL
https://u.pcloud.link/publink/show?code=kZYbkBkZdeK0fhT0KNuLUbwN2yDLtYJ5JSl77#folder=6329211399&tpl=publicfoldergrid
Uwaga ogólna
Proceedings of the 35th International Business Information Management Association Conference (IBIMA) 1-2 April 2020 Seville, Spain.
Finansowanie
The project is financed within the framework of the program of the Minister of Science and Higher Education under the name “Regional Excellence Initiative” in the years 2019-2022, 001/RID/2018/19
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna

Z dokumentu źródłowego:

  • Publikacja konferencyjna
Dane konferencji
Dane konferencji dokumentu źródłowego
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Education excellence and innovation management : a 2025 Vision to sustain economic development during global challenges : Proceedings of the 35th International Business Information Management Association Conference (IBIMA) 1-2 April 2020 Seville, Spain / editor Khalid S.Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2020
Strony: 16631-16640
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2020-08-16
PBN
Wyświetl
WorkId
24722

Abstrakt

en

The marketing strategy requires that Międzyzdroje be interpreted as a specific territorial product. Such a product is a set of conscious and purposeful projects whose task is to achieve goals and shape a team of benefits for residents, tourists and investors associated with Międzyzdroje. The purpose of the article is an analysis that allows determining the marketing position of the city against the background of the region and competitive cities by comprehensively examining the market realities of tourism and investment in Międzyzdroje. The information obtained and conclusions based on this analysis can be used to prepare detailed action plans for creating a territorial product in the tourist sense.

Lista publikacji