Rola internetu w rozwoju marketingu regionalnego i lokalnego

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Rola internetu w rozwoju marketingu regionalnego i lokalnego
Odpowiedzialność
Marek Mazur
Twórcy
  • Mazur Marek ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Społeczeństwa Informacyjnego
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2013
Objętość
0,7 (arkuszy wydawniczych), 12 (stron).
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Przedsiębiorczość szansą rozwoju regionu : wybrane problemy / red. J.Frąś, K.Czyrka. - Gorzów : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jakuba z Paradyża, 2013
Strony: 135-146
Seria: Studia i Prace Wydziału Ekonomicznego / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim nr 5;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2015-04-10
WorkId
3140

Lista publikacji