Strategiczny marketing jako narzędzie budowania wizerunku uczelni wyższych w Szczecinie

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Strategiczny marketing jako narzędzie budowania wizerunku uczelni wyższych w Szczecinie
Odpowiedzialność
Edyta Mioduchowska-Jaroszewicz, Katarzyna Hawran, Joanna Kowalik
Twórcy
  • Mioduchowska-Jaroszewicz Edyta ( Autor ) 5.1
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Ekonomii - Katedra Analizy i Strategii Przedsiębiorstw
  • Hawran Katarzyna ( Autor )
    Afiliacja, Doktorant : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Ekonomii
  • Kowalik Joanna Aleksandra ( Autor ) 5.1
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Ekonomii - Katedra Analizy i Strategii Przedsiębiorstw
Sumy twórców
3 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-0456-2994 5.1 9 2 3 6,00 0,3334 3,0002 Art.
0000-0002-5152-554X 5.1 9 2 3 6,00 0,3334 3,0002 Art.
Brak ORCID Brak deklaracji dyscypliny
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2018
Objętość
0,6 (arkuszy wydawniczych), 11 (stron).
Identyfikator DOI
10.18276/SIP.2018.53/3-08
Uwaga ogólna
Artykuł dostępny również w wersji elektronicznej.
Uwaga ogólna
Licencja Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0).
Uwaga ogólna
Tytuł numeru: Gospodarka regionalna i międzynarodowa / redaktorzy naukowi Danuta Kopycińska, Tomasz Bernat.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_SA - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2018 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński
( ISSN 2080-4881 eISSN 2300-4096 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: nr 53/3
Strony: 89-99
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2019-03-26
PBN
Wyświetl
WorkId
21399

Lista publikacji