Strategiczny marketing jako narzędzie budowania wizerunku uczelni wyższych w Szczecinie
Artykuł - publikacja recenzowana
- Tytuł
- Strategiczny marketing jako narzędzie budowania wizerunku uczelni wyższych w Szczecinie
- Odpowiedzialność
- Edyta Mioduchowska-Jaroszewicz, Katarzyna Hawran, Joanna Kowalik
- Twórcy
-
-
Mioduchowska-Jaroszewicz Edyta
( Autor
)
5.1
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Ekonomii - Katedra Analizy i Strategii Przedsiębiorstw -
Hawran Katarzyna
( Autor
)
Afiliacja, Doktorant : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Ekonomii -
Kowalik Joanna Aleksandra
( Autor
)
5.1
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Ekonomii - Katedra Analizy i Strategii Przedsiębiorstw
-
Mioduchowska-Jaroszewicz Edyta
( Autor
)
5.1
- Sumy twórców
- 3 autorów
- Punktacja publikacji
-
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis 0000-0003-0456-2994 5.1 9 2 3 6,00 0,3334 3,0002 Art. 0000-0002-5152-554X 5.1 9 2 3 6,00 0,3334 3,0002 Art. Brak ORCID Brak deklaracji dyscypliny - Gł. język publikacji
- Polski
- Data publikacji
- 2018
- Objętość
- 0,6 (arkuszy wydawniczych), 11 (stron).
- Identyfikator DOI
- 10.18276/SIP.2018.53/3-08
- Uwaga ogólna
- Artykuł dostępny również w wersji elektronicznej.
- Uwaga ogólna
- Licencja Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0).
- Uwaga ogólna
- Tytuł numeru: Gospodarka regionalna i międzynarodowa / redaktorzy naukowi Danuta Kopycińska, Tomasz Bernat.
- Cechy publikacji
-
- Oryginalny artykuł naukowy
- OpenAccess
- Dane OpenAccess
-
CC_BY_SA - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2018 - Data udostępnienia - Słowa kluczowe
- Czasopismo
-
Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński
( ISSN 2080-4881 eISSN 2300-4096 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: nr 53/3
Strony: 89-99