Współczesne metody kreowania wizerunku przedsiębiorstwa na rynku i w Internecie

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Współczesne metody kreowania wizerunku przedsiębiorstwa na rynku i w Internecie
Odpowiedzialność
Agnieszka Wąsik, Ewelina Wąsik
Twórcy
  • Wąsik Agnieszka Kamila ( Autor ) 5.1
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,
    Instytut Ekonomii i Finansów
  • Wąsik Ewelina Edyta ( Autor ) 5.1
    Afiliacja, Student : Wydział Humanistyczny,
    Instytut Pedagogiki
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-3347-0936 5.1 20 1 2 14,14 0,7071 14,1420 aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2019
Objętość
15 (arkuszy wydawniczych), 10 (stron).
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Organizacja XII wieku - uwarunkowania i trendy / redakcja naukowa: Bartosz Mazurkiewicz, Gabriela Roszyk-Kowalska.. - Poznań : [Uniwersytet Ekonomiczny. Zakład Graficzny, 2019
Strony: 88-97
Seria: Prace Studentów i Młodych Pracowników Nauki z. 9;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2020-06-03
PBN
Wyświetl
WorkId
24327

Lista publikacji