Podstawy marketingu usług zdrowotnych

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Podstawy marketingu usług zdrowotnych
Odpowiedzialność
Iga Rudawska
Twórcy
  • Rudawska Iga ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Ekonomii - Katedra Analizy i Strategii Przedsiębiorstw - Zakład Ekonomiki Ochrony Zdrowia
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2015
Objętość
1 (arkuszy wydawniczych), 16 (stron).
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Zarządzanie w opiece zdrowotnej : nowe wyzwania / pod redakcją Marcina Kautscha... - Wyd. 2 rozsz., stan prawny na 1 stycznia 2015 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2015
Strony: 231-246
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-02-02
WorkId
4339

Lista publikacji