The role of marketing in SME performance in foreign markets : are we forgetting the role of sales ?

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
The role of marketing in SME performance in foreign markets
Podtytuł
are we forgetting the role of sales ?
Odpowiedzialność
Nataša Kobal, Maciej Czaplewski
Twórcy
  • Kobal Nataša ( Autor )
  • Czaplewski Maciej ( Autor ) 5.2
    Afiliacja, Pracownik naukowy :
    Instytut Gospodarki Przestrzennej i Geografii Społeczno-Ekonomicznej
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-1888-8776 5.2 5 1 2 2,50 0,5000 2,5000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2022
Objętość
13 (stron).
Szacowana objętość
0,81 (arkuszy wydawniczych)
Identyfikator DOI
10.26493/978-961-293-086-8
Adres URL
https://www.hippocampus.si/ISBN/978-961-293-086-8/48.pdf
Adres URL
https://www.hippocampus.si/ISBN/978-961-293-086-8.pdf 2023-02-23
Uwaga ogólna
Materiały konferencyjne: Management International Conference, Ljubljana, Slovenia, 9-11 June 2022.
Uwaga ogólna
Published under the terms of the Creative Commons CC BY-NC-ND 4.0 License.
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna
  • OpenAccess

Z dokumentu źródłowego:

  • Publikacja konferencyjna
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Dane konferencji
Brak szczegółów
Dane konferencji dokumentu źródłowego
Brak szczegółów
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Re-inventing or re-vitalising? challenges for post-pandemic era : MIC 2022 - Management International Conference : proceedings of the joint international conference organised by University of Primorska, Slovenia, Juraj Dobrila University of Pula, Faculty of Economics and Tourism "Dr. Mijo Mirkovic", Croatia : Ljubljana, Slovenia, 9-11 June 2022 / edited by Suzana Laporšek, Suzana Sedmak, Anita Trnavčević.. - Koper : University of Primorska Press, 2022
Strony: 85-97
Seria: Management International Conference 2712-3766 ;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2023-02-17
WorkId
33486

Lista publikacji