The role of marketing in SME performance in foreign markets : are we forgetting the role of sales ?
Rozdział - publikacja recenzowana
- Tytuł
- The role of marketing in SME performance in foreign markets
- Podtytuł
- are we forgetting the role of sales ?
- Odpowiedzialność
- Nataša Kobal, Maciej Czaplewski
- Twórcy
-
-
Kobal Nataša
( Autor
)
-
Czaplewski Maciej
( Autor
)
5.2
Afiliacja, Pracownik naukowy :Instytut Gospodarki Przestrzennej i Geografii Społeczno-Ekonomicznej
-
Kobal Nataša
( Autor
)
- Punktacja publikacji
-
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis 0000-0003-1888-8776 5.2 5 1 2 2,50 0,5000 2,5000 aut. roz. - Gł. język publikacji
- Angielski (English)
- Data publikacji
- 2022
- Objętość
- 13 (stron).
- Szacowana objętość
- 0,81 (arkuszy wydawniczych)
- Identyfikator DOI
- 10.26493/978-961-293-086-8
- Adres URL
- https://www.hippocampus.si/ISBN/978-961-293-086-8/48.pdf
- Adres URL
- https://www.hippocampus.si/ISBN/978-961-293-086-8.pdf 2023-02-23
- Uwaga ogólna
- Materiały konferencyjne: Management International Conference, Ljubljana, Slovenia, 9-11 June 2022.
- Uwaga ogólna
- Published under the terms of the Creative Commons CC BY-NC-ND 4.0 License.
- Cechy publikacji
-
- Publikacja konferencyjna
- OpenAccess
Z dokumentu źródłowego:
- Publikacja konferencyjna
- Dane OpenAccess
- Brak szczegółów
- Dane konferencji
- Brak szczegółów
- Dane konferencji dokumentu źródłowego
- Brak szczegółów
- Słowa kluczowe
- Dokument źródłowy
-
Re-inventing or re-vitalising? challenges for post-pandemic era : MIC 2022 - Management International Conference : proceedings of the joint international conference organised by University of Primorska, Slovenia, Juraj Dobrila University of Pula, Faculty of Economics and Tourism "Dr. Mijo Mirkovic", Croatia : Ljubljana, Slovenia, 9-11 June 2022 / edited by Suzana Laporšek, Suzana Sedmak, Anita Trnavčević.. - Koper : University of Primorska Press, 2022
Strony: 85-97
Seria: Management International Conference 2712-3766 ;