Wszystkie publikacje twórcy

  1. Analiza witryn internetowych wybranych miast wojewódzkich / Agnieszka Smalec. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2014, nr 33, s.199-210 (WorkId 11914)
  2. Badania marketingowe w kontekście możliwości ich wykorzystania na potrzeby komunikacji w sektorze publicznym / Magdalena Kalińska-Kula, Agnieszka Smalec. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2016, nr 460, s.254-266 DOI: 10.15611/pn.2016.460.23 (WorkId 14650)
  3. Beko - strategia tureckiej marki na polskim rynku / Joanna Hernik, Agnieszka Smalec. // Handel Wewnętrzny. 2018, iss. 4(375) t. 2, s.17-28 (WorkId 22303)
  4. Big data as a tool helpful in communication management / Agnieszka Smalec. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.5156-5165 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.293 (WorkId 28639)
  5. City placement and set jetting as unconventional marketing communication tools for local governments / Agnieszka Smalec. // Journal of Corporate Responsibility and Leadership. 2019, vol. 1 no. 1, s.165-171 (WorkId 24182)
  6. E-administration as a mean of communication between government bodies and their environment / Agnieszka Smalec. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2013, nr 30, s.405-418 (WorkId 11910)
  7. Film Tourism in the Promotion of a Touristic Area / Agnieszka Sawińska, Agnieszka Smalec. // European Research Studies Journal. 2023, , s.513-522 DOI: 10.35808/ersj/3302 (WorkId 35025)
  8. Gry miejskie oraz questing jako formy komunikacji i kreowania wizerunku regionu / Agnieszka Smalec. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2015, nr 40, s.193-206 DOI: 10.18276/pzfm.2015.40-16 (WorkId 13165)
  9. Jarmarki jako forma promocji produktów tradycyjnych / Agnieszka Smalec. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2014, nr 35, s.253-266 (WorkId 11908)
  10. Kampanie reklamowe w wybranych krajach : studium przypadku Toyoty = Advertising campaigns in selected countries : case study of Toyota / Agnieszka Smalec, Joanna Hernik. // Marketing i Rynek. 2017, nr 9, s.357-364 (WorkId 18290)
  11. Marketing communication of fashion events vs. consumer expectations / Agnieszka Smalec, Barbara Mróz-Gorgoń. // Economics and Culture. 2015, vol. 12, s.73-85 (WorkId 12642)
  12. Rola komunikacji w zarządzaniu satysfakcją klienta-obywatela / Agnieszka Smalec. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2014, nr 355, s.119-128 (WorkId 11916)
  13. Social media as an important form of local government offices communication / Agnieszka Smalec. // The Macrotheme Review : a multidisciplinary journal of global macro trends. 2016, vol. 5 iss. 1, s.151-161 (WorkId 12649)
  14. Społeczność internetowa jako odbiorca komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego / Agnieszka Smalec. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2013, nr 29, s.159-171 (WorkId 9069)
  15. Sustainable tourism in the activities of city authorities : Poland - case study / Agata Niemczyk, Renata Seweryn, Agnieszka Smalec. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.283-297 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/2-35 (WorkId 22110)
  16. System identyfikacji wizualnej jako element komunikacji marketingowej na przykładzie Szczecina / Agnieszka Smalec. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 8, s.682-687 (WorkId 11915)
  17. Wykorzystanie mediów społecznościowych przez samorządy lokalne w procesie komunikacji społecznej / Agnieszka Smalec, Leszek Gracz. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2015, nr 414, s.180-191 DOI: 10.15611/pn.2015.414.14 (WorkId 12806)
  18. Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej samorządów / Agnieszka Smalec. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 4, s.334-340 (WorkId 11912)
  19. Zastosowanie metody „tajemniczy klient” do badań jakości obsługi w jednostkach samorządu terytorialnego / Agnieszka Smalec. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2014, nr 337, s.239-248 DOI: 10.15611/pn.2014.337.23 (WorkId 11918)
  20. Aspekty rozwoju regionalnego : czynniki, instrumenty, zarządzanie / pod redakcją naukową Grażyny Rosy i Agnieszki Smalec ; [autorzy Małgorzata Gorzałczyńska-Koczkodaj, Rafał Koczkodaj, Urszula Chrąchol-Barczyk, Igor Kavetskyy, Joanna Wierzowiecka, Sara Kuraj, Maria Adamczyk, Agnieszka Rak, Marzena Wanagos, Maria Adamczyk]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 (WorkId 26006)
  21. Działania marketingowe organizacji / Red. nauk. Krzysztof Błoński, Agnieszka Smalec ; autorzy Ilona Bondos, Paweł Chlipała, Anna Czubała, Emilia Damięcka, Tomasz Domański, Ewa Glińska, Anna Gogołek, Bogdan Gregor, Karolina Ilczuk, Krzysztof Kapera, Agnieszka Kister, Ewelina Konarska-Michalczyk, Mariusz Kuziak, Jacek Michalak, Roman E. Niestrój, Przemysław Niewiadomski, Aneta Olejniczak, Aleksandra Olejnik-Nizielska, Mirosława Pluta-Olearnik, Anita Proszowska, Ewa Prymon-Ryś, Marek Rawski, Ireneusz P. Rutkowski, Anna Sałamacha, Magda Stachowiak-Krzyżan, Aniela Styś, Zbigniew Warzocha, Zygmunt Waśkowski, Joanna Wiechoczek, Mariusz Woźniakowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2020 (WorkId 24847)
  22. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych / [red. nauk. Agnieszka Smalec]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013 (WorkId 598)
  23. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Ewolucja i nowe obszary / redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2018 (WorkId 19437)
  24. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : konsument i przedsiębiorstwo w kontekście zmian w otoczeniu - handel i usługi / [redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016 (WorkId 14588)
  25. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa z otoczeniem / red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2015 (WorkId 14228)
  26. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Współczesne wyzwania przeobrażeń marketingu / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; red. tematyczny Leszek Gracz ; red. statystyczny Rafał Klóska]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014 (WorkId 14229)
  27. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wieloaspektowość problemów marketingu w jednostkach samorządu terytorialnego i instytucjach publicznych / [red. nauk. Agnieszka Smalec]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014 (WorkId 14230)
  28. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wybrane aspekty marketingu w handlu i usługach / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; red. tematyczni: Leszek Gracz, Izabela Ostrowska ; red. statystyczny: Rafał Klóska]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013 (WorkId 14231)
  29. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatów marketingowych / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]. - Szczecin : Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013 (WorkId 14232)
  30. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Komunikacja marketingowa w sferze publicznej i społecznej / redakcja naukowa Agnieszka Smalec. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2015 (WorkId 14233)
  31. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014 (WorkId 14234)
  32. Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : współczesne wyzwania komunikacji marketingowej : sfera publiczna i prywatna / [redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016 (WorkId 14587)
  33. Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 18314)
  34. Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku / pod red. naukową Agnieszki Smalec i Grażyny Rosy ; [autorzy Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Monika Dziedziech, Grzegorz Szymański, Barbara Mróz-Gorgoń, Leszek Gracz, Agnieszka Tomaszewicz, Katarzyna Wysocka, Małgorzata Bartosik-Purgat, Piotr Cyrek, Beata Tarczydło, Karina Tessar]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 (WorkId 24879)
  35. Partnerstwo i komunikacja w samorządzie terytorialnym : wybrane aspekty zarządzania i finansowania / Magdalena Kogut-Jaworska, Agnieszka Smalec. - Kraków, Legionowo : edu-Libri, 2018 (WorkId 19097)
  36. Strategie zarządzania przedsiębiorstwem i środowiskiem naturalnym / pod red. naukową Grażyny Rosy i Agnieszki Smalec ; [autorzy Agnieszka Rybowska, Robert Rogaczewski, Agata Szkiel, Jacek Buko, Izabela Bludnik, Anna Kiepas-Kokot, Elżbieta Dusza-Zwolińska, Michał Kupiec, Krzysztof Małachowski, Marcin Komor, Marika Pirveli, Monika Skorek]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 (WorkId 24882)
  37. The impact of socio-economic transformations on management in organizations and regional development / scientific editors Agnieszka Smalec and Grażyna Rosa ; [autorzy Kamila Bednarz-Okrzyńska, Rafał Czyżycki, Zbigniew Głąbiński, Rafał Klóska, Barbara Kos, Joanna Kos-Łabędowicz, Beata Nowatorska-Romaniak, Marcin Pigłowski, Marika Pirveli, Adam Sagan, Marzena Wanagos, Sabina Zaremba-Warnke]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 (WorkId 24876)
  38. Zmiany zachowań konsumentów : przyczyny, kierunki, zakres / pod red. naukową Agnieszki Smalec i Grażyny Rosy ; [autorzy Krystyna Mazurek-Łopacińska, Katarzyna Caban-Piaskowska, Anna Miarka, Katarzyna Wróblewska, Agnieszka Wilczak, Agnieszka Niezgoda, Klaudyna Kowalska, Witold Kozirok, Anna Szeliga-Duchnowska, Mirosława Szewczyk, Roman Czaplewski, Elżbieta Mydłowska]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 (WorkId 24881)
  39. Big data in managing marketing communication / Agnieszka Smalec. - // W: The future of management : industry 4.0 and digitalization / scientific editors Piotr Buła, Bogdan Nogalski.. - Kraków : Jagiellonian University Press, 2020 (WorkId 26083)
  40. Cooperation between local government and nongovernmental organizations as a platform for the development of social dialogue / Agnieszka Smalec, Agata Niemczyk, Renata Seweryn. - // W: Economic and Social Development : 38th International Scientific Conference on Economic and Social Development : book of proceedings / editors Khalid Hammes, Mustapha Machrafi, Ante Samodol.. - Varazdin ; Koprivnica ; Warsaw ; Rabat : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; University North ; Faculty of Management University of Warsaw ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, 2019 (WorkId 22209)
  41. Czynniki wpływające na zachowania konsumentów usług / Agnieszka Smalec. - // W: Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2015 (WorkId 4846)
  42. Gender as a determinant of tourism activity of the inhabitants of European countries / Renata Seweryn, Agata Niemczyk, Agnieszka Smalec. - // W: Economic and Social Development : 38th International Scientific Conference on Economic and Social Development : book of proceedings / editors Khalid Hammes, Mustapha Machrafi, Ante Samodol.. - Varazdin ; Koprivnica ; Warsaw ; Rabat : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; University North ; Faculty of Management University of Warsaw ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, 2019 (WorkId 22205)
  43. Information as an element of social communication process in the local government : the perspective of sustainable development / Beata Sadowska, Agnieszka Smalec. - // W: Economic and Social Development : 34th International Scientific Conference on Economic and Social Development - XVIII International Social Congress (ISC-2018) : book of proceedings / editors Aleksander Maloletko, Natasa Rupcic, Zoltan Baracskai.. - Varazdin ; Moscow : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; Russian State Social University ; Warsaw : Faculty of Management University of Warsaw ; Croatia : University North, Koprivnica, Croatia ; Rabat : Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, Morocco, 2018 (WorkId 19723)
  44. Internet as a tool for local government communication with the local community : selected aspects / Agnieszka Smalec. - // W: Hradec Economic Days : double-blind peer-reviewed proceedings of the International Scientific Conference Hradec Economic Days 2019, February 5-6, 2019 Hradec Králové, Czech Republic. Part 2 / editors: Pavel Jedlička, Petra Marešová, Ivan Soukal ; University of Hradec Králové. Faculty of Informatics and Management.. - Hradec Králové : University of Hradec Králové, 2019 (WorkId 22539)
  45. Konsument na rynku usług administracji publicznej / Agnieszka Smalec. - // W: Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2015 (WorkId 4898)
  46. Local goverment offices communication with respect to residents of new concept of management / Agnieszka Smalec. - // W: Managing Intellectual Capital and Innovation for Sustainable and Inclusive Society / ed. V.Dermol, A.Trunk, G.Dakovic, M.Smrkojj.. - Bangkok, Celje Lublin : ToKnowPress, 2015 (WorkId 4906)
  47. Local government activities relating to local entrepreneurship by tourism entities in the Pomeranian Voivodeship / Marzena Wanagos, Agnieszka Smalec, Krzysztof Małachowski. - // W: XX. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách, Kurdějov 14.-16. 6. 2017 : Sborník příspěvků / ed. by Viktorie Klímová, Vladimír Žítek.. - Brno : Masarykova univerzita, 2017 DOI: 10.5817/CZ.MUNI.P210-8587-2017-91 (WorkId 18276)
  48. Logo in city image management / Agnieszka Smalec. - // W: Innovation management and sustainable economic development in the era of global pandemic : proceedings of the 38th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 23-24 November 2021, Seville, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2022 (WorkId 31754)
  49. Management of human capital in local government units : selected aspects / Agnieszka Smalec. - // W: International Conference Hradec Economic Days 2014 : Economic Development and Management of Regions Hradec Králové, 4th-5th February 2014 : peer-reviewed conference proceedings. Vol. 5 / edited by Pavel Jedlička.. - Hradec Kralove : Gaudeamus University of Hradec Kralove, 2014 (WorkId 4860)
  50. Market monitoring and its importance in the development of tourism on a local scale / Marzena Wanagos, Agnieszka Smalec, Tomasz Studzieniecki. - // W: 21st International Colloquium on Regional Sciences. Conference Proceedings. - Publisher: Masarykova univerzita, Brno - Brno, 2018 DOI: 10.5817/CZ.MUNI.P210-8970-2018-69 (WorkId 22342)
  51. Marketing communication channels used by local governments vs. tourists` expectations / Joanna Hernik, Agnieszka Smalec. - // W: The international conference in economics and administration : ICEA-FAA 2013, Bucharest, June 7-8th, 2013 / ed. Elena Druica.. - Bucharest : University of Bucharest. The Faculty of Business and Administration, 2013 (WorkId 4862)
  52. Otoczenie przedsiębiorstwa logistycznego / Agnieszka Smalec. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 14627)
  53. Participatory budgeting as a form of citizen involvement in codecizion process / Agnieszka Smalec, Beata Sadowska, Marzena Wanagos. - // W: Economic and Social Development : 35th International Scientific Conference on Economic and Social Development -"Sustainability from an Economic and Social Perspective": book of proceedings / editors Humberto Ribeiro, Dora Naletina, Ana Lorga da Silva.. - Varazdin : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, 2018 (WorkId 20141)
  54. Participatory budgeting as a form of community involvement in the territorial government bodies management / Agnieszka Smalec. - // W: Economic and Social Development : 32nd International Scientific Conference on Economic and Social Development : book of proceedings / editors Anatolij V. Kovrov, Oleg A. Popov, Anita Ceh Casni.. - Varazdin ; Odessa ; Warsaw ; Koprivnica ; Rabat : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; Odessa State Academy of Civil Engineering and Architecture ; Faculty of Management University of Warsaw ; University North ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, 2018 (WorkId 22197)
  55. Public consultations in the light of co-management in local government / Agnieszka Smalec, Marzena Wanagos. - // W: Economic and Social Development : 36th International Scientific Conference on Economic and Social Development - "Building Resilient Society" : book of proceedings / ed. Rozana Veselica, Gordana Dukic, Khalid Hammes ; Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; University North ; Faculty of Management University of Warsaw ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat.. - Zagreb, 2018 (WorkId 22198)
  56. Public relations in self-government in the context of the governance concept management / Agnieszka Smalec. - // W: Management Science during Destabilization Local Insight / Scienific ed. J.Teczke, K.Djakeli P.Buła.. - Cracow, Tbilisi : International Management Foundation, Foundation of the Cracow University of Economics, 2015 (WorkId 7796)
  57. Regional tourism product and its marketing communication / Agnieszka Smalec. - // W: Challengers for contemporary management / editor Natalia V. Trifonova, Janusz Teczke, Piotr Buła.. - Cracow : Cracow University of Economics, International Management Foundation, 2016 (WorkId 14629)
  58. Smart city and sustainable city development : selected aspects / Agnieszka Smalec, Marzena Wanagos. - // W: Innovation management and sustainable economic development in the era of global pandemic : proceedings of the 38th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 23-24 November 2021, Seville, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2022 (WorkId 31755)
  59. Trade shows and exhibitions as a form of promotion of regional, local and traditional product / Agnieszka Smalec. - // W: Marketing and sustainable consumption ; Rural development and entrepreneurship ; Home economics / ed. by Mazure G.. - Jelgava : Latvia Univ. Agriculture, 2014 (WorkId 11919)
  60. Z generation in the international tourism market / Agata Niemczyk, Renata Seweryn, Agnieszka Smalec. - // W: Economic and Social Development : 38th International Scientific Conference on Economic and Social Development : book of proceedings / editors Khalid Hammes, Mustapha Machrafi, Ante Samodol.. - Varazdin ; Koprivnica ; Warsaw ; Rabat : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; University North ; Faculty of Management University of Warsaw ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, 2019 (WorkId 22207)
  61. Zachowania konsumentów w Internecie / Agnieszka Smalec. - // W: Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2015 (WorkId 4897)