Zastosowanie metody „tajemniczy klient” do badań jakości obsługi w jednostkach samorządu terytorialnego

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Zastosowanie metody „tajemniczy klient” do badań jakości obsługi w jednostkach samorządu terytorialnego
Odpowiedzialność
Agnieszka Smalec
Twórcy
  • Smalec Agnieszka Katarzyna ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2014
Objętość
0,5 (arkuszy wydawniczych), 10 (stron).
Identyfikator DOI
10.15611/pn.2014.337.23
Adres URL
http://www.dbc.wroc.pl/dlibra/docmetadata?id=26119&from=publication
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Uwaga ogólna
Tytuł tego numeru czasopisma : Badania marketingowe : kontekst funkcjonowania przedsiębiorstw i sieci organizacyjnych / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska.
Cechy publikacji
  • Artykuł przeglądowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Słowa kluczowe
Czasopismo
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
( ISSN 1899-3192 eISSN 2392-0041 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 337
Strony: 239-248
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-04-11
WorkId
11918

Lista publikacji