Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatów marketingowych

Książka - publikacja recenzowana


Tytuł
Marketing przyszłości
Podtytuł
trendy, strategie, instrumenty
Pozostała część tytułu
Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatów marketingowych
Odpowiedzialność
[red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]
Twórcy
  • Rosa Grażyna ( Redaktor red. )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług
  • Smalec Agnieszka Katarzyna ( Redaktor red. )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług
Sumy twórców
50 autorów 2 redaktorów.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2013
Objętość
29 (arkuszy wydawniczych), 556 (stron).
Opis fizyczny
25 cm
Adres URL
http://www.wzieu.pl/zn/777/ZN_777.pdf
Uwaga ogólna
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 777.
Seria wydawnicza
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 866. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu ISSN 1509-0507 ; nr 32
Cechy publikacji
  • Monografia naukowa
Słowa kluczowe
Numery ISBN
Wydawca
Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Miejsce wydania
Szczecin
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-04-10
WorkId
14232

Lista publikacji