Badania marketingowe w kontekście możliwości ich wykorzystania na potrzeby komunikacji w sektorze publicznym

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Badania marketingowe w kontekście możliwości ich wykorzystania na potrzeby komunikacji w sektorze publicznym
Odpowiedzialność
Magdalena Kalińska-Kula, Agnieszka Smalec
Twórcy
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2016
Objętość
0,9 (arkuszy wydawniczych), 13 (stron).
Identyfikator DOI
10.15611/pn.2016.460.23
Uwaga ogólna
Tytuł numeru: Badania marketingowe a potrzeby informacyjne podmiotów decyzyjnych na współczesnym rynku / [redaktorzy tematyczni Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska].
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
( ISSN 1899-3192 eISSN 2392-0041 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 460
Strony: 254-266
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2017-04-27
WorkId
14650

Lista publikacji