Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wybrane aspekty marketingu w handlu i usługach

Książka - publikacja recenzowana


Tytuł
Marketing przyszłości
Podtytuł
trendy, strategie, instrumenty
Pozostała część tytułu
Wybrane aspekty marketingu w handlu i usługach
Odpowiedzialność
[red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; red. tematyczni: Leszek Gracz, Izabela Ostrowska ; red. statystyczny: Rafał Klóska]
Twórcy
  • Rosa Grażyna ( Redaktor red. )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług
  • Smalec Agnieszka Katarzyna ( Redaktor red. )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług
  • Gracz Leszek ( Redaktor red. temat. )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług
  • Ostrowska Izabela ( Redaktor red. temat. )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług
  • Klóska Rafał ( Redaktor red. statyst. )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Metod Ilościowych
Sumy twórców
49 autorów 5 redaktorów.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2013
Objętość
30,5 (arkuszy wydawniczych), 548 (stron).
Opis fizyczny
25 cm
Adres URL
http://www.wzieu.pl/zn/776/ZN_776.pdf
Uwaga ogólna
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 776.
Seria wydawnicza
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 866. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu ISSN 1509-0507 ; nr 31
Cechy publikacji
  • Monografia naukowa
Słowa kluczowe
Numery ISBN
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Miejsce wydania
Szczecin
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-04-10
WorkId
14231

Lista publikacji