Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Ewolucja i nowe obszary

Książka - publikacja recenzowana


Tytuł
Marketing przyszłości
Podtytuł
trendy, strategie, instrumenty
Pozostała część tytułu
Ewolucja i nowe obszary
Odpowiedzialność
redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska
Twórcy
  • Rosa Grażyna ( Redaktor red. ) 5.2
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług
  • Smalec Agnieszka Katarzyna ( Redaktor red. ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług - Zakład Komunikacji Marketingowej
  • Gracz Leszek ( Redaktor red. tematyczny. ) 5.2
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług - Zakład Komunikacji Marketingowej
  • Klóska Rafał ( Redaktor red. statystyczny. ) 5.2
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Metod Ilościowych
Sumy twórców
35 autorów 2 redaktorów.
Punktacja publikacji
Pc Komentarz
0 Mon. Wykluczona z oceny Ust. 2.0
Mon. Wykluczona z oceny Ust. 2.0
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2018
Objętość
15,5 (arkuszy wydawniczych), 264 (stron).
Opis fizyczny
25 cm
Seria wydawnicza
Marketing i Zarządzanie ISSN 2450-775X ; nr 2 (52)
Cechy publikacji
  • Wykluczona z oceny Ust. 2.0
Poświadczenie recenzowania
W publikacji
Numery ISBN
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Miejsce wydania
Szczecin
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2018-10-23
WorkId
19437

Lista publikacji