Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu

Książka - publikacja recenzowana


Tytuł
Marketing przyszłości
Podtytuł
trendy, strategie, instrumenty
Pozostała część tytułu
Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu
Odpowiedzialność
[red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]
Twórcy
  • Rosa Grażyna ( Redaktor red. )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług
  • Smalec Agnieszka Katarzyna ( Redaktor red. )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług
Sumy twórców
39 autorów 2 redaktorów.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2014
Objętość
19,5 (arkuszy wydawniczych), 354 (stron).
Opis fizyczny
24 cm
Adres URL
http://www.wzieu.pl/zn/825/ZN_825.pdf
Uwaga ogólna
W serii gł.: nr 825.
Seria wydawnicza
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 866. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu ISSN 1509-0507 ; nr 36
Cechy publikacji
  • Monografia naukowa
Słowa kluczowe
Numery ISBN
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Miejsce wydania
Szczecin
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-04-10
WorkId
14234

Lista publikacji