Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : konsument i przedsiębiorstwo w kontekście zmian w otoczeniu - handel i usługi
Książka
- publikacja recenzowana
Tytuł
Marketing przyszłości
Podtytuł
trendy, strategie, instrumenty : konsument i przedsiębiorstwo w kontekście zmian w otoczeniu - handel i usługi
Odpowiedzialność
[redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska]
Twórcy
Rosa Grażyna
( Redaktor
red. )
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług,
Katedra Marketingu Usług - Zakład Komunikacji Marketingowej
Smalec Agnieszka Katarzyna
( Redaktor
red. )
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług,
Katedra Marketingu Usług