Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : konsument i przedsiębiorstwo w kontekście zmian w otoczeniu - handel i usługi

Książka - publikacja recenzowana


Tytuł
Marketing przyszłości
Podtytuł
trendy, strategie, instrumenty : konsument i przedsiębiorstwo w kontekście zmian w otoczeniu - handel i usługi
Odpowiedzialność
[redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska]
Twórcy
  • Rosa Grażyna ( Redaktor red. )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług - Zakład Komunikacji Marketingowej
  • Smalec Agnieszka Katarzyna ( Redaktor red. )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług
Sumy twórców
53 autorów 2 redaktorów.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2016
Objętość
25,5 (arkuszy wydawniczych), 446 (stron).
Opis fizyczny
25 cm
Adres URL
https://wnus.edu.pl/miz/pl/issue/155/
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej.
Seria wydawnicza
Marketing i Zarządzanie ISSN 2450-775X ; nr 3(44)
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Numery ISBN
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Miejsce wydania
Szczecin
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2017-04-27
WorkId
14588

Lista publikacji