Społeczność internetowa jako odbiorca komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego

Artykuł - publikacja nierecenzowana


Tytuł
Społeczność internetowa jako odbiorca komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego
Odpowiedzialność
Agnieszka Smalec
Twórcy
  • Smalec Agnieszka Katarzyna ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2013
Objętość
13 (stron).
Szacowana objętość
0,81 (arkuszy wydawniczych)
Adres URL
http://www.wzieu.pl/?y=4502&yy=6592&yyy=1265
Uwaga ogólna
Tytuł tego numeru czasopisma : Problemy i przeobrażenia w zachowaniach współczesnych organizacji i konsumentów / [red. nauk. Grażyna Rosa].
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
( ISSN 1509-0507 eISSN 2353-2874 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 29
Strony: 159-171
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2014-03-11
WorkId
9069

Lista publikacji