Big data in managing marketing communication

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Big data in managing marketing communication
Odpowiedzialność
Agnieszka Smalec
Twórcy
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-3524-6716 5.6 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2020
Objętość
0,8 (arkuszy wydawniczych), 12 (stron).
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej jako e-book.
Uwaga ogólna
Data premiery: 09.10.2020.
Finansowanie
The project is financed within the framework of the programme of the Minister of Science and Higher Education under the name "Regional Excellence Initiative" in the years 2019-2022. 001/RID/2018/19
Finansowanie
Publikacja, z której pochodzi rozdział, sfinansowana przez Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie.
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
The future of management : industry 4.0 and digitalization / scientific editors Piotr Buła, Bogdan Nogalski.. - Kraków : Jagiellonian University Press, 2020
Strony: 149-160
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-01-27
PBN
Wyświetl
WorkId
26083

Lista publikacji