System identyfikacji wizualnej jako element komunikacji marketingowej na przykładzie Szczecina
Artykuł
- publikacja recenzowana
Tytuł
System identyfikacji wizualnej jako element komunikacji marketingowej na przykładzie Szczecina
Odpowiedzialność
Agnieszka Smalec
Twórcy
Smalec Agnieszka Katarzyna
( Autor
)
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług,
Katedra Marketingu Usług
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2014
Objętość
1 (arkuszy wydawniczych),
6 (stron).
Uwaga ogólna
Publikacja zawarta na dodatku - płycie CD.
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej.
Uwaga ogólna
Materiały XXV Zjazdu Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji pt. "Marketing - Handel - Konsumpcja. Doświadczenia przeszłości i wyzwania przyszłości", Toruń, 14-16.09.2014.