Gry miejskie oraz questing jako formy komunikacji i kreowania wizerunku regionu

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Gry miejskie oraz questing jako formy komunikacji i kreowania wizerunku regionu
Odpowiedzialność
Agnieszka Smalec
Twórcy
  • Smalec Agnieszka Katarzyna ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2015
Objętość
0,9 (arkuszy wydawniczych), 14 (stron).
Identyfikator DOI
10.18276/pzfm.2015.40-16
Adres URL
http://www.wzieu.pl/zn/867/ZN_867.pdf
Uwaga ogólna
Tytuł tego numeru czasopisma : Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Komunikacja marketingowa w sferze publicznej i społecznej / redakcja naukowa Agnieszka Smalec.
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Słowa kluczowe
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
( ISSN 1509-0507 eISSN 2353-2874 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 40
Strony: 193-206
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-12-09
WorkId
13165

Lista publikacji