Trade shows and exhibitions as a form of promotion of regional, local and traditional product

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Trade shows and exhibitions as a form of promotion of regional, local and traditional product
Odpowiedzialność
Agnieszka Smalec
Twórcy
  • Smalec Agnieszka Katarzyna ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2014
Objętość
0,6 (arkuszy wydawniczych), 9 (stron).
Adres URL
http://www.esaf.llu.lv/getfile.php?id=820
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Uwaga ogólna
Materials of the International Conference "Economic Science for Rural Development 2014", Jelgava, 24-25 April 2014.
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna
  • OpenAccess

Z dokumentu źródłowego:

  • Publikacja konferencyjna
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Dane konferencji
Dane konferencji dokumentu źródłowego
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Marketing and sustainable consumption ; Rural development and entrepreneurship ; Home economics / ed. by Mazure G.. - Jelgava : Latvia Univ. Agriculture, 2014
Strony: 43-51
Seria: Economic Science for Rural Development 1691-3078 no 35;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-04-10
WorkId
11919

Lista publikacji