Bibliografia US
Publikacje
Przeglądanie
Czasopisma
Konferencje
Publikacje
Serie wydawnicze
Słowa kluczowe
Twórcy
Warsztat
Dyscypliny naukowe
Listy MNiSW
Inne zasoby MNiSW
Informacje
Kontakt
Logowanie
Trade shows and exhibitions as a form of promotion of regional, local and traditional product
Rozdział
- publikacja recenzowana
Tytuł
Trade shows and exhibitions as a form of promotion of regional, local and traditional product
Odpowiedzialność
Agnieszka Smalec
Twórcy
Smalec Agnieszka Katarzyna
( Autor )
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług
, Katedra Marketingu Usług
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2014
Objętość
0,6 (arkuszy wydawniczych), 9 (stron).
Adres URL
http://www.esaf.llu.lv/getfile.php?id=820
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Uwaga ogólna
Materials of the International Conference "Economic Science for Rural Development 2014", Jelgava, 24-25 April 2014.
Cechy publikacji
Publikacja konferencyjna
OpenAccess
Z dokumentu źródłowego:
Publikacja konferencyjna
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Dane konferencji
International Conference "Economic Science for Rural Development 2014"
Jelgava Łotwa (Latvija) 2014-04-24 - 2014-04-25 , Indeksowana w Scopus
Dane konferencji dokumentu źródłowego
International Conference "Economic Science for Rural Development 2014"
Jelgava Łotwa (Latvija) 2014-04-24 - 2014-04-25 , Indeksowana w Scopus
Słowa kluczowe
promocja
trade shows and exhibitions
local
regional and traditional product
community development
promotion
imprezy targowo-wystawiennicze
produkt lokalny
regionalny i tradycyjny
rozwój gmin
Dokument źródłowy
Marketing and sustainable consumption ; Rural development and entrepreneurship ; Home economics / ed. by Mazure G.. - Jelgava : Latvia Univ. Agriculture, 2014
Strony: 43-51
Seria: Economic Science for Rural Development 1691-3078 no 35;
Pobierz opis jako:
BibTeX
,
RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-04-10
WorkId
11919
Lista publikacji