Publikacje, w których twórca pełnił rolę "Autor"

  1. Analiza potrzeb klientów za pomocą Marketing Automation / Kamila Peszko, Urszula Chrąchol-Barczyk. // Logistyka. 2015, nr 2, s.1020-1027 (WorkId 10734)
  2. Creative management of the advertising form and content / Aneta Sokół, Kamila Słupińska. // Entrepreneurship and Sustainability Issues. 2019, vol. 7 no 2, s.842-861 DOI: 10.9770/jesi.2019.7.2(4) (WorkId 23795)
  3. Developing activities in social media and their functions illustrated with an example of companies from the ICT sector / Kamila Słupińska, Anna Szwajlik. // Journal of Emerging Trends in Marketing and Management. 2018, vol. 1 no. 1, s.69-78 (WorkId 19967)
  4. Employee engagement level in ICT organizations as a barrier to the use of social media functions / Kamila Słupińska, Anna Szwajlik, Urszula Chrąchol-Barczyk. // European Research Studies Journal. 2020, vol. 23 special issue 2, s.362-375 DOI: 10.35808/ersj/1829 (WorkId 26184)
  5. Facilitated workshops and the Focus Group as a way to gain opinions and formatting a new product with the Z generation / Kamila Słupińska. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/2 no. 3, s.389-394 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/2-47 (WorkId 21587)
  6. Instruments and promotion activities of the Universities in the context of recruitment campaign according to the students’ opinions / Hanna Hall, Kamila Peszko. // International Journal of Teachnig and Education. 2015, vol. 3 no. 3, s.50-67 (WorkId 10805)
  7. Is the shopping list a guarantee for rational consumer behaviour? / Kamila Słupińska, Katarzyna Włodarczyk, Mariusz Borawski, Patryk Wlekły. // Human Technology. 2023, , s.267-296 DOI: 10.14254/1795-6889.2022.18-3.5 (WorkId 33115)
  8. Jakościowe metody badawcze w procesie rozwoju innowacji produktowej a możliwości wykorzystania mediów społecznościowych / Kamila Słupińska (Peszko), Anna Szwajlik. // Studia Oeconomica Posnaniensia. 2018, vol. 6 no. 5, s.90-103 DOI: 10.18559/SOEP.2018.5.7 (WorkId 19287)
  9. Jakość usług i metody jej pomiaru / Urszula Chrąchol, Kamila Peszko. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2015, nr 37, s.33-44 (WorkId 10736)
  10. Kooperacja uczelni wyższych sposobem budowania silnych jednostek biznesowych i naukowych / Kamila Peszko. // Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych. 2017, nr 1 (23), s.38-52 DOI: 10.14611/minib.23.03.2017.09 (WorkId 18842)
  11. Marketing analysis of social media : definition considerations / Barbara Mróz-Gorgoń, Kamila Peszko. // European Journal of Service Management. 2016, nr 20, s.33-40 DOI: 10.18276/ejsm.2016.20-04 (WorkId 13952)
  12. Multiscreening as a way of reaching a consumer : idea and possibilities / Kamila Peszko. // Jagiellonian Journal of Management. 2015, t. 1 nr 4, s.339-351 DOI: 10.4467/2450114XJJM.15.023.4832 (WorkId 11903)
  13. Planning an experiment in a virtual environment reality as a place of research on human behaviour using methods of neuroscience measuremen : bibliometric analysis and methodological approach / Kamila Słupińska, Jarosław Duda, Konrad Biercewicz. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.3123-3133 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.085 (WorkId 28005)
  14. Popularność mediów społecznościowych wśród rożnych generacji / Kamila Peszko. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 4(45), s.361-370 (WorkId 12695)
  15. Public perception of the use of woody biomass for energy purposes in the evaluation of content and information management on the Internet / Kamila Słupińska, Marek Wieruszewski, Piotr Szczypa, Anna Kożuch and Krzysztof Adamowicz. // Energies. 2022, vol. 15 iss. 19, s.1-11 DOI: 10.3390/en15196888 (WorkId 32744)
  16. Secondary observation as a method of social media research : theoretical considerations and implementation / Kamila Słupińska. // European Research Studies Journal. 2020, vol. 23 special issue 2, s.502-516 DOI: 10.35808/ersj/1838 (WorkId 26183)
  17. Sfera dydaktyki szkół wyższych : obszary działania i poziom współpracy z otoczeniem / Kamila Peszko. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 8, s.279-286 (WorkId 10735)
  18. Social media as a relationship marketing tool of modern university / Hanna Hall, Kamila Peszko. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 5 (46), s.41-56 DOI: 10.18276/miz.2016.46-05 (WorkId 13539)
  19. Social media as support channels in communication with society on sustainable forest management / Kamila Słupińska, Marek Wieruszewski, Piotr Szczypa, Anna Kożuch and Krzysztof Adamowicz. // Forests. 2022, vol. 13 iss. 10, s.1-15 DOI: 10.3390/f13101696 (WorkId 32746)
  20. Strategies and models of marketing communication as a basis for building competitive advantage and position quoting an example of higher education market / Kamila Peszko. // Management: Science and Education. 2014, vol. 3 no. 1, s.70-72 (WorkId 10739)
  21. Study on the Level of Social Potential of Rural Areas on the Example of Selected Villages in Poland / Marcin Janowski, Kamila Słupińska. // European Research Studies Journal. 2023, , s.945-953 DOI: 10.35808/ersj/3264 (WorkId 34683)
  22. The consumer as a source of marketing in information in the information society / Kamila Peszko. // CBU International Conference Proceedings. 2015, vol. 3, s.361-367 DOI: 10.12955/cbup.v3.625 (WorkId 10817)
  23. The consumer in the process of deciding on a bank and the Swiss franc as a loan currency : the impact of the decision on consumers’ disposable income / Kamila Słupińska, Patryk Pyzia. // Journal of Management and Financial Sciences. 2022, , s.89-104 DOI: 10.33119/JMFS.2022.46.7 (WorkId 33641)
  24. Types of users and their activities in social media and their possibilities to engage in activities / Kamila Słupińska. // Journal of Emerging Trends in Marketing and Management. 2019, vol. 1 no 1, s.72-82 (WorkId 23814)
  25. Visual image in outdoor advertising as a way of reaching a potential customer / Kamila Peszko. // Modern Management Review, MMR. 2016, vol. 23 nr 1, s.97-109 DOI: 10.7862/rz.2016.mmr.7 (WorkId 13445)
  26. Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych / Anna Szwajlik, Kamila Słupińska (Peszko). // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2017, nr 1 (47), s.363-372 (WorkId 15995)
  27. Współczesne formy i środki marketingowej komunikacji szkół wyższych z rynkiem / Hanna Hall, Kamila Peszko. // Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. 2013, t. 24, s.179-192 (WorkId 11829)
  28. Wybory reklamodawców w świetle badań : wiodące i tracące na popularności nośniki reklamowe / Kamila Peszko. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2014, nr 36, s.331-342 (WorkId 10737)
  29. Zachowania konsumentów a budowanie relacji na rynku edukacji wyższej / Grażyna Rosa, Kamila Peszko, Urszula Chrąchol. // Handel Wewnętrzny. 2015, nr 3, s.239-250 (WorkId 11010)
  30. Contemporary Issues and Economic Problems / Martina Blašková, Sylwia Pangsy-Kania, Karolina Drela, Aneta Sokół (eds.) ; [autorzy Katarzyna Peter-Bombik, Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Urszula Chrąchol-Barczyk, Rafał Czyżycki, Karolina Drela, Hanna Hall, Kamila Słupińska, Petr Hlavàček, Anna Janiga-Ćmiel, Serhii Kasian, Magdalena Kogut Jaworska, Justyna Majchrzak-Lepczyk, Agnieszka Ruta, Agnieszka Malkowska, Arkadiusz Malkowski, Sylwia Pangsy-Kania, Katarzyna Zioło]. - Aachen : Shaker Verlag GmbH, 2018 (WorkId 19673)
  31. Komunikacja międzykulturowa w biznesie / Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Kamila Słupińska, Leszek Gracz. - Kraków, Legionowo : edu-Libri, 2018 (WorkId 19057)
  32. Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2016 (WorkId 752)
  33. Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 18314)
  34. Negocjacje i komunikacja : wybrane aspekty / redakcja naukowa Leszek Gracz, Kamila Słupińska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Kamila Słupińska. - Kraków, Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2018 (WorkId 19056)
  35. Twórczość i kreatywność w mediach reklamowych : ujęcie teoretyczne i empiryczne / Kamila Peszko, Aneta Sokól. - Szczecin : Volumina.pl Daniel Krzanowski, 2016 (WorkId 1017)
  36. Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych : aspekty teoretyczne i empiryczne / Aneta Sokół, Kamila Słupińska, Karolina Drela, Magdalena Kogut-Jaworska. - Warszawa : CeDeWu, 2020 (WorkId 24430)
  37. CSR a komunikacja marketingowa : sposoby komunikacji i budowania wizerunku organizacji wdrażających i stosujących koncepcje CSR / Monika Hładki, Kamila Peszko. - // W: Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce : sektorowe studia przypadków / red. nauk. Jerzy Rossa, Małgorzata Chojnacka.. - Gorzów Wielkopolski : Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jakuba z Paradyża, 2014 (WorkId 3988)
  38. Expectations and preferences of generations in terms of promotion of job offers / Kamila Peszko, Urszula Chrąchol-Barczyk. - // W: Modern conditions of development : economics and management / editors: Joanna Rosak-Szyrocka, Aneta Sokół. - Celje : University of Maribor, 2016 (WorkId 7239)
  39. Formy aktywnosci i motywy studentów zwiazane z przynależnościa do kół naukowych na przykładzie koła SKNKM "BRIEF" i KWB / Hanna Hall, Kamila Słupińska. - // W: Marketing (r)Evolution : nowe techniki, pomysły, rozwiązania / red. nauk. Hanna Hall ; [aut. Anna Bętkowska i in.].. - Rzeszów : Ofic.Wydaw.Politech.Rzesz, 2017 (WorkId 15975)
  40. Komunikacja instytucji publicznych poprzez media społecznościowe na przykładzie jednostek Państwowej Straży Pożarnej : z punktu widzenia młodych naukowców / Kamila Słupińska. - // W: Nauki ekonomiczne wobec zmian rynkowych z punktu widzenia młodych naukowców / pod redakcją Kamili Słupińskiej, Marcina Janowskiego. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2019 (WorkId 22390)
  41. Komunikacja niewerbalna / Kamila Słupińska. - // W: Negocjacje i komunikacja : wybrane aspekty / redakcja naukowa Leszek Gracz, Kamila Słupińska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Kamila Słupińska. - Kraków, Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2018 (WorkId 21115)
  42. Konsument na rynku usług edukacyjnych / Kamila Peszko. - // W: Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2015 (WorkId 4000)
  43. Kształtowanie wizerunku i tożsamości przedsiębiorstw logistycznych / Kamila Peszko. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 14667)
  44. Narzędzia monitorowania działań marketingowych firm w internecie / Kamila Peszko. - // W: Determinanty i efekty współczesnej aktywności marketingowej / red. nauk. Joanna Wiażewicz, Agnieszka Zielińska.. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2015 (WorkId 4735)
  45. Perspektywy rozwoju polskiego szkolnictwa wyższego w kontekście analizy kierunków ewolucji modelu polskiej edukacji / Kamila Peszko, Marta Zdanowska. - // W: Współczesne problemy nauki i szkolnictwa wyższego / pod red. Jacka Pakuły.. - Toruń : Eikon Studio, 2013 (WorkId 2897)
  46. Środowisko akademickie jako interesariusz i partner promocji miasta : przykłady działań z Poznania, Łodzi, Krakowa i Szczecina / Piotr Niedzielski, Kamila Peszko. - // W: Marketing jednostek terytorialnych : przykłady z Polski / red. nauk. Katarzyna Kuć-Czajkowska, Katarzyna Muszyńska.. - Lublin : UMCS, 2016 (WorkId 5944)
  47. Świadectwo materialne w ujęciu marketingowym i logistycznym / Kamila Peszko, Agnieszka Matuszczak. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 14665)
  48. The analysis of advertising media transformations and directions of changes of media selection by companies based on trends and advertising expenses / Kamila Peszko. - // W: International Conference on Business, Marketing and Information System Management (BMISM-15) and 4th International Conference on Law, Education and Humanities (ICLEH-15), Nov / eds. : Lili Zheng, Michel Plaisent.. - Paris : [s.n, 2015 (WorkId 4057)
  49. The impact of written correspondence on building customer relationship / Izabela Ostrowska, Grazyna Rosa, Kamila Slupinska, Leszek Gracz. - // W: Economic and Social Development : 36th International Scientific Conference on Economic and Social Development - "Building Resilient Society" : book of proceedings / ed. Rozana Veselica, Gordana Dukic, Khalid Hammes ; Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; University North ; Faculty of Management University of Warsaw ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat.. - Zagreb, 2018 (WorkId 20982)
  50. The influence of generational differences on the perception and creation of the principles of written communication / Kamila Slupinska, Izabela Ostrowska, Grazyna Rosa, Leszek Gracz. - // W: Economic and Social Development : 34th International Scientific Conference on Economic and Social Development - XVIII International Social Congress (ISC-2018) : book of proceedings / editors Aleksander Maloletko, Natasa Rupcic, Zoltan Baracskai.. - Varazdin ; Moscow : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; Russian State Social University ; Warsaw : Faculty of Management University of Warsaw ; Croatia : University North, Koprivnica, Croatia ; Rabat : Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, Morocco, 2018 (WorkId 19722)
  51. The influence of the type of customer (individual vs institutional) on the principles of written communication of a large organization / Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Kamila Słupińska, Leszek Gracz. - // W: Economic and Social Development : book of proceedings : 33rd International Scientific Conference on Economic and Social Development "Managerial Issues in Modern Business" / editors Tomasz Studzieniecki, Melita Kozina, Dunja Skalamera Alilovic.. - Varazdin ; Warsaw ; Koprivnica ; Rabat : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; Faculty of Management University of Warsaw ; University North ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, 2018 (WorkId 19324)
  52. Use and popularity of selected social media for educational and scientific purposes / Kamila Słupińska. - // W: Contemporary economic challenges : changes and directions of development / Aneta Sokół, Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, Anna Drab-Kurowska (eds.). - Aachen : Shaker Verlag GmbH, 2017 (WorkId 18295)
  53. Wprowadzenie do negocjacji / Kamila Słupińska. - // W: Negocjacje i komunikacja : wybrane aspekty / redakcja naukowa Leszek Gracz, Kamila Słupińska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Kamila Słupińska. - Kraków, Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2018 (WorkId 21111)
  54. Written communication of a large organization with instytutional customers / Grazyna Rosa, Izabela Ostrowska, Leszek Gracz, Kamila Slupinska. - // W: Economic and Social Development : 32nd International Scientific Conference on Economic and Social Development : book of proceedings / editors Anatolij V. Kovrov, Oleg A. Popov, Anita Ceh Casni.. - Varazdin ; Odessa ; Warsaw ; Koprivnica ; Rabat : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; Odessa State Academy of Civil Engineering and Architecture ; Faculty of Management University of Warsaw ; University North ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, 2018 (WorkId 18866)
  55. Written communication of a large organization with mature cosumers / Grazyna Rosa, Izabela Ostrowska, Leszek Gracz, Kamila Slupinska. - // W: Economic and Social Development : 31st International Scientific Conference on Economic and Social Development : Legal Challenges of Modern World : book of proceedings / editors Marijan Cingula, Douglas Rhein, Mustapha Machrafi.. - Varazdin ; Mostar ; Warsaw ; Koprivnica ; Rabat : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; Faculty of Law University of Split ; University of Split ; University Department for Forensic Sciences ; Faculty of Law University of Mostar ; Faculty of Management University of Warsaw ; University North ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, 2018 (WorkId 18853)
  56. Written communication of a large organization with young consumers / Grazyna Rosa, Izabela Ostrowska, Leszek Gracz, Kamila Slupinska. - // W: Economic and Social Development : 30th International Scientific Conference on Economic and Social Development : book of proceedings / editors Khalid Hammes, Igor Klopotan, Milica Nestorovic.. - Varazdin ; Warsaw ; Koprivnica ; Rabat : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; Faculty of Management University of Warsaw ; University North ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, 2018 (WorkId 18854)
  57. Written correspondence as an element of physicalevidence of a service company / Leszek Gracz, Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Kamila Słupińska. - // W: Economic and Social Development : 35th International Scientific Conference on Economic and Social Development -"Sustainability from an Economic and Social Perspective": book of proceedings / editors Humberto Ribeiro, Dora Naletina, Ana Lorga da Silva.. - Varazdin : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, 2018 (WorkId 20847)