Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych
Artykuł
- publikacja recenzowana
Tytuł
Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych
Odpowiedzialność
Anna Szwajlik, Kamila Słupińska (Peszko)
Twórcy
Szwajlik Anna
( Autor
)
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług,
Katedra Marketingu Usług - Zakład Komunikacji Marketingowej
Słupińska Kamila
( Autor
)
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług,
Katedra Marketingu Usług - Zakład Komunikacji Marketingowej
Tytuł tego zeszytu: Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty : partnerstwo i komunikacja podmiotów w regionie / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].