Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych
Odpowiedzialność
Anna Szwajlik, Kamila Słupińska (Peszko)
Twórcy
  • Szwajlik Anna ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług - Zakład Komunikacji Marketingowej
  • Słupińska Kamila ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług - Zakład Komunikacji Marketingowej
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-3229-3410 5.6 9 2 2 9,00 0,5000 4,5000 Art.
0000-0002-8972-2020 5.6 9 2 2 9,00 0,5000 4,5000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2017
Objętość
10 (stron).
Szacowana objętość
0,63 (arkuszy wydawniczych)
Adres URL
https://wnus.edu.pl/miz/pl/issues/
Uwaga ogólna
Tytuł tego zeszytu: Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty : partnerstwo i komunikacja podmiotów w regionie / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
( ISSN 1509-0507 eISSN 2353-2874 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 1 (47)
Strony: 363-372
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2017-11-16
PBN
Wyświetl
WorkId
15995

Lista publikacji