Zachowania konsumentów a budowanie relacji na rynku edukacji wyższej

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Zachowania konsumentów a budowanie relacji na rynku edukacji wyższej
Odpowiedzialność
Grażyna Rosa, Kamila Peszko, Urszula Chrąchol
Twórcy
  • Rosa Grażyna ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług - Zakład Komunikacji Marketingowej
  • Słupińska Kamila ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług - Zakład Komunikacji Marketingowej
  • Chrąchol-Barczyk Urszula ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług - Zakład Komunikacji Marketingowej
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2015
Objętość
12 (stron).
Szacowana objętość
0,75 (arkuszy wydawniczych)
Adres URL
http://ibrkk.pl/id/243/Numery_archiwalne
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
( ISSN 0438-5403 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 3
Strony: 239-250
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2015-11-30
WorkId
11010

Lista publikacji