Narzędzia monitorowania działań marketingowych firm w internecie

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Narzędzia monitorowania działań marketingowych firm w internecie
Odpowiedzialność
Kamila Peszko
Twórcy
  • Słupińska Kamila ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2015
Objętość
10 (stron).
Szacowana objętość
0,63 (arkuszy wydawniczych)
Cechy publikacji

Z dokumentu źródłowego:

  • Podręcznik
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Determinanty i efekty współczesnej aktywności marketingowej / red. nauk. Joanna Wiażewicz, Agnieszka Zielińska.. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2015
Strony: 143-152
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-03-29
WorkId
4735

Lista publikacji