Developing activities in social media and their functions illustrated with an example of companies from the ICT sector
Artykuł
- publikacja recenzowana
Tytuł
Developing activities in social media and their functions illustrated with an example of companies from the ICT sector
Odpowiedzialność
Kamila Słupińska, Anna Szwajlik
Twórcy
Słupińska Kamila
( Autor
)
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług,
Katedra Marketingu Usług - Zakład Komunikacji Marketingowej
Szwajlik Anna
( Autor
)
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług,
Katedra Marketingu Usług - Zakład Marketingu Internetowego
Artykuł jest również dostępny w wersji elektronicznej.
Uwaga ogólna
Journal of Emerging Trends in Marketing and Management comprises the full papers accepted by the Scientific Committee of the Emerging Trends in Marketing and Management International Conference. Last edition took place on 2018, September 27th 29th Bucharest, Romania.
Uwaga ogólna
Licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in Journal of Emerging Trends in Marketing and Management.