Developing activities in social media and their functions illustrated with an example of companies from the ICT sector

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Developing activities in social media and their functions illustrated with an example of companies from the ICT sector
Odpowiedzialność
Kamila Słupińska, Anna Szwajlik
Twórcy
  • Słupińska Kamila ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług - Zakład Komunikacji Marketingowej
  • Szwajlik Anna ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług - Zakład Marketingu Internetowego
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-3229-3410 5.6 1 2 2 1,00 0,5000 0,5000 Art.
0000-0002-8972-2020 5.6 1 2 2 1,00 0,5000 0,5000 Art.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2018
Objętość
10 (stron).
Szacowana objętość
0,63 (arkuszy wydawniczych)
Adres URL
http://www.etimm.ase.ro/journal/ETIMM_V01_2018.pdf
Uwaga ogólna
Artykuł jest również dostępny w wersji elektronicznej.
Uwaga ogólna
Journal of Emerging Trends in Marketing and Management comprises the full papers accepted by the Scientific Committee of the Emerging Trends in Marketing and Management International Conference. Last edition took place on 2018, September 27th 29th Bucharest, Romania.
Uwaga ogólna
Licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in Journal of Emerging Trends in Marketing and Management.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • Publikacja konferencyjna
Dane konferencji
Słowa kluczowe
Czasopismo
Journal of Emerging Trends in Marketing and Management
( ISSN 2537-5865 )
Kraj wydania: Rumunia (România)
Zeszyt: tom 1 zeszyt 1
Strony: 69-78
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2018-12-12
PBN
Wyświetl
WorkId
19967

Lista publikacji