Social media as a relationship marketing tool of modern university

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Social media as a relationship marketing tool of modern university
Odpowiedzialność
Hanna Hall, Kamila Peszko
Twórcy
  • Hall Hanna ( Autor )
  • Słupińska Kamila ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2016
Objętość
16 (stron).
Szacowana objętość
1 (arkuszy wydawniczych)
Identyfikator DOI
10.18276/miz.2016.46-05
Uwaga ogólna
Tytuł tego numeru czasopisma : Transformations in marketing on contemporary market = Przeobrażenia w marketingu na współczenym rynku / red. nauk. Grażyna Rosa.
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna w wersji elektronicznej (PDF) - dostęp lokalnie.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
( ISSN 1509-0507 eISSN 2353-2874 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: nr 5 (46)
Strony: 41-56
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2017-01-09
WorkId
13539

Lista publikacji