Środowisko akademickie jako interesariusz i partner promocji miasta : przykłady działań z Poznania, Łodzi, Krakowa i Szczecina

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Środowisko akademickie jako interesariusz i partner promocji miasta
Podtytuł
przykłady działań z Poznania, Łodzi, Krakowa i Szczecina
Odpowiedzialność
Piotr Niedzielski, Kamila Peszko
Twórcy
  • Niedzielski Piotr ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Efektywności Innowacji
  • Słupińska Kamila ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług - Zakład Komunikacji Marketingowej
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2016
Objętość
18 (stron).
Szacowana objętość
1,13 (arkuszy wydawniczych)
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Marketing jednostek terytorialnych : przykłady z Polski / red. nauk. Katarzyna Kuć-Czajkowska, Katarzyna Muszyńska.. - Lublin : UMCS, 2016
Strony: 307-324
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-08-09
WorkId
5944

Lista publikacji