CSR a komunikacja marketingowa : sposoby komunikacji i budowania wizerunku organizacji wdrażających i stosujących koncepcje CSR

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
CSR a komunikacja marketingowa
Podtytuł
sposoby komunikacji i budowania wizerunku organizacji wdrażających i stosujących koncepcje CSR
Odpowiedzialność
Monika Hładki, Kamila Peszko
Twórcy
  • Hładki Monika ( Autor )
  • Słupińska Kamila ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług - Zakład Komunikacji Marketingowej
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2014
Objętość
11 (stron).
Szacowana objętość
0,69 (arkuszy wydawniczych)
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce : sektorowe studia przypadków / red. nauk. Jerzy Rossa, Małgorzata Chojnacka.. - Gorzów Wielkopolski : Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jakuba z Paradyża, 2014
Strony: 107-117
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2015-12-06
WorkId
3988

Lista publikacji