The analysis of advertising media transformations and directions of changes of media selection by companies based on trends and advertising expenses

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
The analysis of advertising media transformations and directions of changes of media selection by companies based on trends and advertising expenses
Odpowiedzialność
Kamila Peszko
Twórcy
  • Słupińska Kamila ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2015
Objętość
5 (stron).
Szacowana objętość
0,31 (arkuszy wydawniczych)
Adres URL
http://icehm.org/upload/6272ED1115031.pdf
Uwaga ogólna
Materials of the International Conference on Business, Marketing and Information System Management (BMISM-15), Nov. 25-26, 2015 Paris (France).
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Dane konferencji
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
International Conference on Business, Marketing and Information System Management (BMISM-15) and 4th International Conference on Law, Education and Humanities (ICLEH-15), Nov / eds. : Lili Zheng, Michel Plaisent.. - Paris : [s.n, 2015
Strony: 52-56
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2015-12-06
WorkId
4057

Lista publikacji