The analysis of advertising media transformations and directions of changes of media selection by companies based on trends and advertising expenses
Rozdział
- publikacja recenzowana
- Tytuł
- The analysis of advertising media transformations and directions of changes of media selection by companies based on trends and advertising expenses
- Odpowiedzialność
- Kamila Peszko
- Twórcy
-
-
Słupińska Kamila
( Autor
)
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług,
Katedra Marketingu Usług
- Gł. język publikacji
- Angielski (English)
- Data publikacji
- 2015
- Objętość
-
5 (stron).
- Szacowana objętość
- 0,31 (arkuszy wydawniczych)
- Adres URL
- http://icehm.org/upload/6272ED1115031.pdf
- Uwaga ogólna
- Materials of the International Conference on Business, Marketing and Information System Management (BMISM-15), Nov. 25-26, 2015 Paris (France).
- Cechy publikacji
-
- Publikacja konferencyjna
- OpenAccess
- Dane OpenAccess
- Brak szczegółów
- Dane konferencji
-
- Słowa kluczowe
-
- Dokument źródłowy
-
International Conference on Business, Marketing and Information System Management (BMISM-15) and 4th International Conference on Law, Education and Humanities (ICLEH-15), Nov / eds. : Lili Zheng, Michel Plaisent.. - Paris : [s.n, 2015
Strony:
52-56
- Pobierz opis jako:
-
BibTeX,
RIS
- Data zgłoszenia do bazy Publi
- 2015-12-06
- WorkId
- 4057
Lista publikacji