Jakościowe metody badawcze w procesie rozwoju innowacji produktowej a możliwości wykorzystania mediów społecznościowych

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Jakościowe metody badawcze w procesie rozwoju innowacji produktowej a możliwości wykorzystania mediów społecznościowych
Odpowiedzialność
Kamila Słupińska (Peszko), Anna Szwajlik
Twórcy
  • Słupińska Kamila ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług - Zakład Komunikacji Marketingowej
  • Szwajlik Anna ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług - Zakład Komunikacji Marketingowej
Sumy twórców
2 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-3229-3410 5.6 10 2 2 10,00 0,5000 5,0000 Art.
0000-0002-8972-2020 5.6 10 2 2 10,00 0,5000 5,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2018
Objętość
0,8 (arkuszy wydawniczych), 14 (stron).
Identyfikator DOI
10.18559/SOEP.2018.5.7
Adres URL
http://soep.ue.poznan.pl/New_SOEP_site/jdownloads/Wszystkie%20numery/Rok%202018/07_slupinska_szwajlik.pdf
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Studia Oeconomica Posnaniensia
( ISSN 2300-5254 eISSN 2449-9099 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 6 zeszyt 5
Strony: 90-103
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2018-09-21
PBN
Wyświetl
WorkId
19287

Lista publikacji