Wybory reklamodawców w świetle badań : wiodące i tracące na popularności nośniki reklamowe

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Wybory reklamodawców w świetle badań
Podtytuł
wiodące i tracące na popularności nośniki reklamowe
Odpowiedzialność
Kamila Peszko
Twórcy
  • Słupińska Kamila ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług - Zakład Komunikacji Marketingowej
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2014
Objętość
12 (stron).
Szacowana objętość
0,75 (arkuszy wydawniczych)
Adres URL
http://www.wzieu.pl/zn/825/ZN_825.pdf
Uwaga ogólna
Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • Artykuł przeglądowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
( ISSN 1509-0507 eISSN 2353-2874 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 36
Strony: 331-342
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2015-08-13
WorkId
10737

Lista publikacji