Popularność mediów społecznościowych wśród rożnych generacji

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Popularność mediów społecznościowych wśród rożnych generacji
Odpowiedzialność
Kamila Peszko
Twórcy
  • Słupińska Kamila ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2016
Objętość
0,65 (arkuszy wydawniczych), 10 (stron).
Adres URL
https://wnus.edu.pl/miz/pl/issue/157/
Uwaga ogólna
Tytuł tego numeru czasopisma : Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty : współczesne wyzwania komunikacji marketingowej - sfera publiczna i prywatna / [redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
  • Artykuł przeglądowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Słowa kluczowe
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
( ISSN 1509-0507 eISSN 2353-2874 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 4(45)
Strony: 361-370
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-10-14
WorkId
12695

Lista publikacji