Wszystkie publikacje powiązane z "Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług"

  1. Financing infrastructure in the polish TSL sector from EU funds / Grażyna Rosa. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 25 1, s.243-252 DOI: 10.18276/ejsm.2018.25-30 (WorkId 19649)
  2. Formy komunikacji Polaków na podstawie badań pokoleń Y,X i baby boomers / Grażyna Rosa. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2013, nr 29, s.135-147 (WorkId 12337)
  3. Innowacje w marketingu usług transportowych / Leszek Mindur, Grażyna Rosa. // Logistyka. 2014, nr 6, s.13558-13567 (WorkId 11926)
  4. Klasyczne i nowoczesne działania marketingowe na rynku usług transportowych / Grażyna Rosa. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 8, s.631-638 (WorkId 11905)
  5. Komunikacja marketingowa na rynku usług transportowych / Grażyna Rosa. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2013, nr 32, s.431-443 (WorkId 12336)
  6. Konkurencyjność kolejowych przewozów pasażerskich w świetle zachowań komunikacyjnych Polaków / Grażyna Rosa. // Handel Wewnętrzny. 2018, nr 4(375) t. 1, s.301-315 (WorkId 20880)
  7. Marketing światły jako kierunek rozwoju marketingu usług transportowych / Grażyna Rosa. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2013, nr 31, s.111-123 (WorkId 12338)
  8. Marketing zewnętrzny przewoźnika kolejowego na rynku przewozów pasażerskich / Grażyna Rosa. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 3(44), s.245-255 DOI: 10.18276/miz.2016.44-22 (WorkId 12692)
  9. Narrow-gauge railway as a tourist attraction illustrated by the example of Zachodniopomorskie voivodeship / Grażyna Rosa. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2018, nr 3 (43), s.105-114 DOI: 10.18276/ept.2018.3.43-10 (WorkId 21149)
  10. Narrow-gauge railways in Poland as an element of regional tourism products / Grażyna Rosa. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/1 no. 3, s.241-246 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/1-30 (WorkId 21019)
  11. Określenie perspektyw rozwoju usług w Internecie na podstawie analizy zachowań segmentu młodych dorosłych / Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2014, nr 355, s.218-236 DOI: 10.15611/pn.2014.355.20 (WorkId 11766)
  12. Promocja zasobów kolejowych przewozów pasażerskich na przykładzie inwestycji w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko / Grażyna Rosa. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2015, nr 40, s.71-83 DOI: 10.18276/pzfm.2015.40-06 (WorkId 11876)
  13. Przeobrażenia w marketingu : mix usług transportowych / Grażyna Rosa. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2014, nr 33, s.161-173 (WorkId 11872)
  14. Railway transport as a determinant of improving the availability of area tourism products (and attractions) / Grażyna Rosa. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2018, nr 4 (44), s.25-34 DOI: 10.18276/ept.2018.4.44-03 (WorkId 21820)
  15. Rozwój konkurencji na rynku usług transportowych : uwarunkowania i kierunki / Grażyna Rosa. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 1(42), s.173-187 DOI: 10.18276/miz.2016.42-12 (WorkId 12600)
  16. The idea of implementation of the metropolitan bike system on the example of the Szczecin metropolitan area / Grażyna Rosa, Tomasz Sondej. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.373-378 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/2-44 (WorkId 22255)
  17. The impact of price promotions on purchase decisions of young buyers in rail transport on the example of Poland / Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Agnieszka Tomaszewicz. // Prace Komisji Geografii Komunikacji PTG = Transport Geography Papers of Polish Geographical Society. 2019, vol. 22 nr 1, s.7-12 DOI: 10.4467/2543859XPKG.19.001.10921 (WorkId 23825)
  18. Transport pasażerski w Polsce jako czynnik rozwoju turystyki krajowej / Grażyna Rosa. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2014, nr 3 (27), s.99-113 (WorkId 11871)
  19. Uwarunkowania rozwoju transportu intermodalnego w Polsce / Grażyna Rosa. // Problemy Transportu i Logistyki. 2013, nr 22, s.281-294 (WorkId 13216)
  20. Uwarunkowania utworzenia i rozwoju systemu roweru metropolitalnego w Szczecińskim Obszarze Metropolitalnym / Beata Mayer, Grażyna Rosa. // Problemy Transportu i Logistyki. 2019, nr 2 (46), s.49-58 DOI: 10.18276/ptl.2019.46-05 (WorkId 22249)
  21. Wpływ różnic pokoleniowych na sposoby komunikacji Polaków / Grażyna Rosa. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2013, nr 28, s.43-53 (WorkId 12335)
  22. Wspólny bilet kolejowy jako element kształtowania zachowań komunikacyjnych na rynku przewozów pasażerskich / Grażyna Rosa. // Ekonomiczne Problemy Usług. 2018, nr 1 (130), s.153-162 DOI: 10.18276/epu.2018.130-15 (WorkId 19086)
  23. Zachowania konsumentów a budowanie relacji na rynku edukacji wyższej / Grażyna Rosa, Kamila Peszko, Urszula Chrąchol. // Handel Wewnętrzny. 2015, nr 3, s.239-250 (WorkId 11010)
  24. Zachowania konsumentów a nowoczesny marketing na rynku usług transportowych / Grażyna Rosa. // Handel Wewnętrzny. 2016, nr 4(363), s.230-239 (WorkId 12727)
  25. Zachowania konsumentów na rynku pasażerskich usług transportowych / Grażyna Rosa. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2014, nr 36, s.135-149 (WorkId 11873)
  26. Komunikacja międzykulturowa w biznesie / Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Kamila Słupińska, Leszek Gracz. - Kraków, Legionowo : edu-Libri, 2018 (WorkId 19057)
  27. Konkurencja na rynku usług transportowych / Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2013 (WorkId 702)
  28. Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2015 (WorkId 871)
  29. Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2016 (WorkId 752)
  30. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : konsument i przedsiębiorstwo w kontekście zmian w otoczeniu - handel i usługi / [redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016 (WorkId 14588)
  31. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa z otoczeniem / red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2015 (WorkId 14228)
  32. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Współczesne wyzwania przeobrażeń marketingu / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; red. tematyczny Leszek Gracz ; red. statystyczny Rafał Klóska]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014 (WorkId 14229)
  33. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wybrane aspekty marketingu w handlu i usługach / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; red. tematyczni: Leszek Gracz, Izabela Ostrowska ; red. statystyczny: Rafał Klóska]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013 (WorkId 14231)
  34. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatów marketingowych / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]. - Szczecin : Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013 (WorkId 14232)
  35. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014 (WorkId 14234)
  36. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Ewolucja i nowe obszary / redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2018 (WorkId 19437)
  37. Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : współczesne wyzwania komunikacji marketingowej : sfera publiczna i prywatna / [redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016 (WorkId 14587)
  38. Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 18314)
  39. Negocjacje i komunikacja : wybrane aspekty / redakcja naukowa Leszek Gracz, Kamila Słupińska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Kamila Słupińska. - Kraków, Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2018 (WorkId 19056)
  40. Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku / pod red. naukową Agnieszki Smalec i Grażyny Rosy ; [autorzy Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Monika Dziedziech, Grzegorz Szymański, Barbara Mróz-Gorgoń, Leszek Gracz, Agnieszka Tomaszewicz, Katarzyna Wysocka, Małgorzata Bartosik-Purgat, Piotr Cyrek, Beata Tarczydło, Karina Tessar]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 (WorkId 24879)
  41. Nowoczesny marketing kolejowych przewozów pasażerskich / Grażyna Rosa. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 (WorkId 24851)
  42. Problemy i przeobrażenia w zachowaniach współczesnych organizacji i konsumentów / [red. nauk. Grażyna Rosa]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013 (WorkId 14243)
  43. Profesjonalna obsługa klienta / Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Urszula Chrąchol-Barczyk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 (WorkId 24852)
  44. Reakcje współczesnych organizacji na zmiany zachodzące na rynkach europejskich / [red. nauk. Grażyna Rosa]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013 (WorkId 14242)
  45. Strategie zarządzania przedsiębiorstwem i środowiskiem naturalnym / pod red. naukową Grażyny Rosy i Agnieszki Smalec ; [autorzy Agnieszka Rybowska, Robert Rogaczewski, Agata Szkiel, Jacek Buko, Izabela Bludnik, Anna Kiepas-Kokot, Elżbieta Dusza-Zwolińska, Michał Kupiec, Krzysztof Małachowski, Marcin Komor, Marika Pirveli, Monika Skorek]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 (WorkId 24882)
  46. The impact of socio-economic transformations on management in organizations and regional development / scientific editors Agnieszka Smalec and Grażyna Rosa ; [autorzy Kamila Bednarz-Okrzyńska, Rafał Czyżycki, Zbigniew Głąbiński, Rafał Klóska, Barbara Kos, Joanna Kos-Łabędowicz, Beata Nowatorska-Romaniak, Marcin Pigłowski, Marika Pirveli, Adam Sagan, Marzena Wanagos, Sabina Zaremba-Warnke]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 (WorkId 24876)
  47. Zmiany koncepcji zarządzania, finansów, marketingu w organizacjach w gospodarce opartej na usługach / [redaktorzy naukowi Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2015 (WorkId 14241)
  48. Zmiany zachowań konsumentów : przyczyny, kierunki, zakres / pod red. naukową Agnieszki Smalec i Grażyny Rosy ; [autorzy Krystyna Mazurek-Łopacińska, Katarzyna Caban-Piaskowska, Anna Miarka, Katarzyna Wróblewska, Agnieszka Wilczak, Agnieszka Niezgoda, Klaudyna Kowalska, Witold Kozirok, Anna Szeliga-Duchnowska, Mirosława Szewczyk, Roman Czaplewski, Elżbieta Mydłowska]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 (WorkId 24881)
  49. Customer preferences in passenger railway transport / Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Agnieszka Tomaszewicz. - // W: Economic and Social Development : 38th International Scientific Conference on Economic and Social Development : book of proceedings / editors Khalid Hammes, Mustapha Machrafi, Ante Samodol.. - Varazdin ; Koprivnica ; Warsaw ; Rabat : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; University North ; Faculty of Management University of Warsaw ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, 2019 (WorkId 23863)
  50. Innowacje marketingowe jako sposób konkurowania na rynku usług transportowych / Leszek Mindur, Grażyna Rosa. - // W: Innowacje w transporcie, logistyce i infrastrukturze / pod redakcją Adama K. Prokopowicza, Mirosława Antonowicza.. - Warszawa : Fundacja Centrum Analiz Transportowych i Infrastrukturalnych, 2014 (WorkId 4877)
  51. Komunikacja w negocjacjach / Grażyna Rosa. - // W: Negocjacje i komunikacja : wybrane aspekty / redakcja naukowa Leszek Gracz, Kamila Słupińska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Kamila Słupińska. - Kraków, Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2018 (WorkId 21110)
  52. Konsument na rynku usług medycznych / Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa. - // W: Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2015 (WorkId 5708)
  53. Konsument na rynku usług transportowych / Grażyna Rosa. - // W: Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2015 (WorkId 4833)
  54. Marketing usług transportowych / Leszek Mindur, Grażyna Rosa. - // W: Technologie transportowe / pod red. Leszka Mindura.. - Radom : Wydawnictwo Instytutu Technologii Eksploatacji, 2014 (WorkId 4859)
  55. Nabywca usług logistycznych / Grażyna Rosa. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 18347)
  56. Od marketingu do marketingu usług logistycznych / Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 18339)
  57. Rynek usług jako obiekt badań / Grażyna Rosa. - // W: Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2015 (WorkId 4832)
  58. The impact of price on purchasing decisions of young buyers in rail transport / Grazyna Rosa, Izabela Ostrowska, Agnieszka Tomaszewicz, Leszek Gracz. - // W: Economic and Social Development : 42nd International Scientific Conference on Economic and Social Development : book of proceedings / editors Gordana Dukic, John Clifford, David Atkinson.. - Varazdin ; London : Development and Entrepreneurship Agency ; Pearson College London ; Koprivnica : University North ; Warsaw : Faculty of Management University of Warsaw ; Rabat : Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, 2019 (WorkId 23892)
  59. The impact of written correspondence on building customer relationship / Izabela Ostrowska, Grazyna Rosa, Kamila Slupinska, Leszek Gracz. - // W: Economic and Social Development : 36th International Scientific Conference on Economic and Social Development - "Building Resilient Society" : book of proceedings / ed. Rozana Veselica, Gordana Dukic, Khalid Hammes ; Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; University North ; Faculty of Management University of Warsaw ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat.. - Zagreb, 2018 (WorkId 20982)
  60. The influence of generational differences on the perception and creation of the principles of written communication / Kamila Slupinska, Izabela Ostrowska, Grazyna Rosa, Leszek Gracz. - // W: Economic and Social Development : 34th International Scientific Conference on Economic and Social Development - XVIII International Social Congress (ISC-2018) : book of proceedings / editors Aleksander Maloletko, Natasa Rupcic, Zoltan Baracskai.. - Varazdin ; Moscow : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; Russian State Social University ; Warsaw : Faculty of Management University of Warsaw ; Croatia : University North, Koprivnica, Croatia ; Rabat : Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, Morocco, 2018 (WorkId 19722)
  61. The influence of the type of customer (individual vs institutional) on the principles of written communication of a large organization / Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Kamila Słupińska, Leszek Gracz. - // W: Economic and Social Development : book of proceedings : 33rd International Scientific Conference on Economic and Social Development "Managerial Issues in Modern Business" / editors Tomasz Studzieniecki, Melita Kozina, Dunja Skalamera Alilovic.. - Varazdin ; Warsaw ; Koprivnica ; Rabat : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; Faculty of Management University of Warsaw ; University North ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, 2018 (WorkId 19324)
  62. Uwarunkowania rozwoju logistyki na świecie i w Polsce / Grażyna Rosa, Ewa Płaczek. - // W: Logistyka : nauka - badania - rozwój / pod redakcją naukową Macieja Mindura ; [autorzy Maciej Mindur, Andrzej Jezierski, Karolina Krośnicka, Stanisław Krzyżaniak, Alina Lipińska-Słota, Edward Michlowicz, Joanna Miklińska, Piotr Niedzielski, Aleksander Niemczyk, Tomasz Norek, Ewa Płaczek, Dariusz Pyza, Grażyna Rosa, Jacek Szołtysek, Sebastian Twaróg, Jolanta Żak].. - Warszawa ; Radom : Wydawnictwo Naukowe Instytutu Technologii Eksploatacji - PIB, 2017 (WorkId 18338)
  63. Written communication of a large organization with instytutional customers / Grazyna Rosa, Izabela Ostrowska, Leszek Gracz, Kamila Slupinska. - // W: Economic and Social Development : 32nd International Scientific Conference on Economic and Social Development : book of proceedings / editors Anatolij V. Kovrov, Oleg A. Popov, Anita Ceh Casni.. - Varazdin ; Odessa ; Warsaw ; Koprivnica ; Rabat : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; Odessa State Academy of Civil Engineering and Architecture ; Faculty of Management University of Warsaw ; University North ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, 2018 (WorkId 18866)
  64. Written communication of a large organization with mature cosumers / Grazyna Rosa, Izabela Ostrowska, Leszek Gracz, Kamila Slupinska. - // W: Economic and Social Development : 31st International Scientific Conference on Economic and Social Development : Legal Challenges of Modern World : book of proceedings / editors Marijan Cingula, Douglas Rhein, Mustapha Machrafi.. - Varazdin ; Mostar ; Warsaw ; Koprivnica ; Rabat : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; Faculty of Law University of Split ; University of Split ; University Department for Forensic Sciences ; Faculty of Law University of Mostar ; Faculty of Management University of Warsaw ; University North ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, 2018 (WorkId 18853)
  65. Written communication of a large organization with young consumers / Grazyna Rosa, Izabela Ostrowska, Leszek Gracz, Kamila Slupinska. - // W: Economic and Social Development : 30th International Scientific Conference on Economic and Social Development : book of proceedings / editors Khalid Hammes, Igor Klopotan, Milica Nestorovic.. - Varazdin ; Warsaw ; Koprivnica ; Rabat : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; Faculty of Management University of Warsaw ; University North ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, 2018 (WorkId 18854)
  66. Written correspondence as an element of physicalevidence of a service company / Leszek Gracz, Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Kamila Słupińska. - // W: Economic and Social Development : 35th International Scientific Conference on Economic and Social Development -"Sustainability from an Economic and Social Perspective": book of proceedings / editors Humberto Ribeiro, Dora Naletina, Ana Lorga da Silva.. - Varazdin : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, 2018 (WorkId 20847)