Formy komunikacji Polaków na podstawie badań pokoleń Y,X i baby boomers

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Formy komunikacji Polaków na podstawie badań pokoleń Y,X i baby boomers
Odpowiedzialność
Grażyna Rosa
Twórcy
  • Rosa Grażyna ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług - Zakład Komunikacji Marketingowej
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2013
Objętość
1 (arkuszy wydawniczych), 13 (stron).
Adres URL
http://www.wzieu.pl/zn/751/ZN_751.pdf
Uwaga ogólna
Tytuł numeru: Problemy i przeobrażenia w zachowaniach współczesnych organizacji i konsumentów / [red. nauk. Grażyna Rosa].
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
( ISSN 1509-0507 eISSN 2353-2874 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 29
Strony: 135-147
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-07-15
WorkId
12337

Lista publikacji