Marketing światły jako kierunek rozwoju marketingu usług transportowych

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Marketing światły jako kierunek rozwoju marketingu usług transportowych
Odpowiedzialność
Grażyna Rosa
Twórcy
  • Rosa Grażyna ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług - Zakład Komunikacji Marketingowej
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2013
Objętość
0,5 (arkuszy wydawniczych), 13 (stron).
Adres URL
http://www.wzieu.pl/zn/776/ZN_776.pdf
Uwaga ogólna
Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wybrane aspekty marketingu w handlu i usługach / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
( ISSN 1509-0507 eISSN 2353-2874 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 31
Strony: 111-123
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-07-15
WorkId
12338

Lista publikacji