Profesjonalna obsługa klienta

Książka - publikacja recenzowana


Tytuł
Profesjonalna obsługa klienta
Odpowiedzialność
Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Urszula Chrąchol-Barczyk
Twórcy
  • Rosa Grażyna ( Autor ) 5.2
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług,
    Instytut Gospodarki Przestrzennej i Geografii Społeczno-Ekonomicznej
  • Ostrowska Izabela ( Autor ) 5.2
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług,
    Instytut Gospodarki Przestrzennej i Geografii Społeczno-Ekonomicznej
  • Chrąchol-Barczyk Urszula ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług,
    Instytut Gospodarki Przestrzennej i Geografii Społeczno-Ekonomicznej
Sumy twórców
3 autorów 0 redaktorów.
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-5047-1797 5.2 120 ( 80 ) 2 3 97,98 0,4082 48,9900 Aut. mon.
0000-0001-5746-2749 5.2 120 ( 80 ) 2 3 97,98 0,4082 48,9900 Aut. mon.
0000-0002-6583-3236 5.6 120 ( 80 ) 1 3 69,29 0,5774 69,2880 Aut. mon.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2020
Objętość
12 (arkuszy wydawniczych), 228 (stron).
Opis fizyczny
24 cm
Finansowanie
Projekt finansowany w ramach programu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod nazwą "Regionalna Inicjatywa Doskonałości" w latach 2019-2022 001/RID/2018/19
Seria wydawnicza
Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; t. (1187) 1113
Cechy publikacji
  • Monografia naukowa
  • Monografia autorska
Poświadczenie recenzowania
W publikacji
Słowa kluczowe
Numery ISBN
978-83-7972-342-3 Uniwersytet Szczeciński (Poziom 1 )
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Miejsce wydania
Szczecin
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2020-09-22
PBN
Wyświetl
WorkId
24852

Lista publikacji