Innowacje marketingowe jako sposób konkurowania na rynku usług transportowych

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Innowacje marketingowe jako sposób konkurowania na rynku usług transportowych
Odpowiedzialność
Leszek Mindur, Grażyna Rosa
Twórcy
  • Mindur Leszek ( Autor )
  • Rosa Grażyna ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług - Zakład Komunikacji Marketingowej
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2014
Objętość
1 (arkuszy wydawniczych), 21 (stron).
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Innowacje w transporcie, logistyce i infrastrukturze / pod redakcją Adama K. Prokopowicza, Mirosława Antonowicza.. - Warszawa : Fundacja Centrum Analiz Transportowych i Infrastrukturalnych, 2014
Strony: 45-65
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-04-01
WorkId
4877

Lista publikacji